Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-18, 13:24
  #2257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Admin om detta inte är rätt plats, vänligen flytta.

Jag vill se från min bärbardator en viss datum (ca 4-3 år tillbaka i tiden) för en viss sida som jag är medlem på i Instagram.

Vet någon hur jag ska göra? hittar inget vettigt!

snälla hjälp.

Tack.

ps. om jag ska göra det ovanstående med hand så måste jag skrolla ner och det går inte ty datorn hackar upp sig. Så med andra ord blir det OMÖJLIGT.

Om du minns namnet på sidan kan du använda sökfunktionen, alltså klicka på Sök vid ikonen med vad åtminstone jag tycker liknar ett förstoringsglas o skriva det du söker på. Minns du ej hela namnet, skriv vad du minns så kommer förslag upp o du kan i bästa fall hitta sidan.
Citera
2023-03-18, 13:54
  #2258
Medlem
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Om du minns namnet på sidan kan du använda sökfunktionen, alltså klicka på Sök vid ikonen med vad åtminstone jag tycker liknar ett förstoringsglas o skriva det du söker på. Minns du ej hela namnet, skriv vad du minns så kommer förslag upp o du kan i bästa fall hitta sidan.
sidan vet jag namnet på, men nu vill jag ha en bestämd datum för sidan!
tack igen
Citera
2023-03-19, 12:56
  #2259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
sidan vet jag namnet på, men nu vill jag ha en bestämd datum för sidan!
tack igen

Det brukar stå datum på sidor, längs ner om du använder dator. Se t ex https://www.instagram.com/p/CYwyxL7rb2O/ så står det Januari 15 2020. Tillhör en ganska känd person jag varken känner eller följer. Dock ska personen bo i Uppsala, liksom jag. Länken till personens huvudsida https://www.instagram.com/stinawollter/ även den med länkar så man ser datum också i dator när det senaste las ut. Valde att först länka till en sida utan foto på personen, som även las ut för mer än 1 år sen.
__________________
Senast redigerad av jo5h2pe 2023-03-19 kl. 13:00.
Citera
2023-03-24, 12:44
  #2260
Medlem
knastrumpors avatar
Hej, jag tar hand om ett instagramkonto åt en förening jag är med i, det gör även en annan medlem, så vi har båda tillgång till det.
Idag skulle jag göra ett inlägg och såg att jag hade möjlighet att lägga ut inlägget på den andras konto utöver mitt egna och föreningens.
Någon som vet om det går att avaktivera den funktionen så att jag inte kan lägga ut inlägg på dennes konto och vice verse?
Citera
2023-03-24, 15:18
  #2261
Medlem
Instagram

Fler som har problem med Instagram idag? Ser bara hälften av mina bilder. Kollat Downdetector utan framgång samt startat om telefonen mm.
Citera
2023-03-24, 15:23
  #2262
Medlem
snooper123s avatar
Har du många appar på i bakgrunden?
Citera
2023-03-24, 15:49
  #2263
Medlem
StonedMonkeys avatar
Nä funkar fint för mig
Citera
2023-03-24, 23:28
  #2264
Moderator
Maviels avatar
Tråd infogad - nästa gång kanske TS kan söka innan han startar en ny tråd...

/Moderator
Citera
2023-03-26, 09:37
  #2265
Medlem
Mindmes avatar
Hur gör man för att få bort historiken på instagrams upptäckarsida?
Jag vill inte att konton som jag besökt ska komma upp som förslag när man skriver en bokstav där? Tack på förhand!
Citera
2023-03-31, 10:23
  #2266
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Får ni felmeddelande vid inlog?
Citera
2023-03-31, 12:17
  #2267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindme
Hur gör man för att få bort historiken på instagrams upptäckarsida?
Jag vill inte att konton som jag besökt ska komma upp som förslag när man skriver en bokstav där? Tack på förhand!
+1
Jag vill också bara nollställa det fullständigt. Hur gör man? Obs, ej sökhistorik alltså.
Citera
2023-03-31, 16:46
  #2268
Medlem
Jag har inte kunnat logga in på insta hela dan,funkar via dator men inte via mobilen.Får upp ’sidan är inte tillgänglig just nu’

Har försökt ladda om men samma sak

Vad kan det vara ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback