Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-11, 23:53
  #1
Medlem
gavlips avatar
Vem av er här har plockat upp fina fimpar från gatan för att röka? Jag kan stoltsera med detta, i och för sig var det för över 10 år sen, men ändå. Röker inte sedan länge btw.
Citera
2012-04-11, 23:54
  #2
Medlem
Stolt vete fan men va mer än 5 år sen då
Citera
2012-04-11, 23:56
  #3
Medlem
The.Swedes avatar
ahah gjorde när jag var runt sju år!! smart pöjk!!
Citera
2012-04-11, 23:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Vem av er här har plockat upp fina fimpar från gatan för att röka? Jag kan stoltsera med detta, i och för sig var det för över 10 år sen, men ändå. Röker inte sedan länge btw.

Usch! Men det gjorde jag faktiskt också för en sådär 10 år sedan. Röker inte längre...

Varför stoltsera med detta? Det är ju rent sagt fruktansvärt vidrigt!
Citera
2012-04-11, 23:57
  #5
Medlem
Erikons avatar
många av pojkarna i grundskolan gjorde detta, läraren blev skitarg och skrek högt så att rutorna dallra
Citera
2012-04-11, 23:58
  #6
Medlem
Analhuvuds avatar
been therem,done that Men det var när man var runt 13 år kanske.
Citera
2012-04-11, 23:58
  #7
Medlem
0n0ffs avatar
Fan vad äcklad jag blir av er. Hoppas ingen av er var gamla när ni gjorde de och var medvetna om hur vidrigt det var
Citera
2012-04-11, 23:59
  #8
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0n0ff
Fan vad äcklad jag blir av er. Hoppas ingen av er var gamla när ni gjorde de och var medvetna om hur vidrigt det var
Äh, vafan, sluta fjanta dig.

Klart som fan att man har, i nödens lag. Alla som säger emot är antingen icke-beroende eller ljuger. Punkt.

(Nu snackar jag om i krislägen, inte något man gör varje dag.)
Citera
2012-04-12, 00:01
  #9
Medlem
Hade några kompisar som plockade fimpar ur en askkopp utanför ett ålderdomshem, när vi gick i 9:an
Citera
2012-04-12, 00:02
  #10
Medlem
0n0ffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Äh, vafan, sluta fjanta dig.

Klart som fan att man har, i nödens lag. Alla som säger emot är antingen icke-beroende eller ljuger. Punkt.

(Nu snackar jag om i krislägen, inte något man gör varje dag.)

Jag själv röker inte så jag kanske inte kan lägga mig i speciellt mycket men jag har aldrig hört talas om att någon bekant,kompis gjort det. Men det kanske är ett mer vanligt förekommande än jag trodde

Men får jag fråga, tycker du själv inte det är äckligt? Eller varför är jag fjant för jag tycker det är vidrigt?
Citera
2012-04-12, 00:03
  #11
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0n0ff
Jag själv röker inte så jag kanske inte kan lägga mig i speciellt mycket men jag har aldrig hört talas om att någon bekant,kompis gjort det.


Inte direkt något man skryter om
Citera
2012-04-12, 00:07
  #12
Medlem
Redoxreaktions avatar
Jag har aldrig gjort det, men det beror ju på hur desperat man är. Tyska aristokrater under första världskriget lär ha plockat cigarrfimpar i rännstenarna, men jag vet inte alls huruvida uppgiften är sann.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback