Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-02-13, 17:15
  #37
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Magasinet paragraf lever och frodas(?) fortfarande.

2016 sålde dom annonser(?) för hela 100 000 kr. Man kan väl lugnt anta att det inte är så värst många anställda som kan ha sin utkomst från Magasinet Paragrafs intäkter. Hur finansierar Dick och hans kollega sina dagliga liv? Har dom vunnit på trav eller poker? Har dom riktiga jobb vid sidan om? Ingen som vet?

https://www.allabolag.se/5590246285/...et-paragraf-ab
Ja det var inte mycket de omsatte... Nu blev jag ännu mer skeptiska till de.

Hittade först till Magasinet Para§raf tidigare i år, via Tobbes Medieblogg:
http://tobbesmedieblogg.blogspot.se/...-nagot-om.html

Verkar mer vara nått vänsterprojekt där de lurar advokatbyråer att annonsera!
Citera
2018-05-16, 17:51
  #38
Medlem
JetSocietys avatar
Han är inte speciellt tolerant den där Andreas Magnusson.
Jag gick in och ifrågasatte hens syn på åsikts och yttrandefrihet för ett tag sedan, på paragrafs Facebook-sida.
Nu när jag kikade in är jag blockad, kan inte ens trycka på gilla knappen. :-(

Jag är väldigt besviken på dig Andreas, vi kunde ju ha så trevligt och utbyta tankar och ideer, men icke.
Citera
2019-02-06, 19:31
  #39
Medlem
JBernards avatar
Stötte på "Magasinet Paragraf" igen då jag råkade läsa en gammal indignerad krönika författad av den dyslektiske svenskläraren och i Magasinet Paragraf medverkande vänsterposören Andreas Magnusson efter att han fick duktigt på tafsen av Rebecca Weidmo Uvell.

Avd. humoristisk karaktärsmord; https://uvell.se/2018/03/22/andreas-...ar-offerkoftor.

Ps. Mysteriet med finansiering verkar ha fått sin lösning. Jag såg att Dicken sedan länge är glad pensionär och att de andra sporadiskt förekommande krönikörerna jobbar gratis. Så Dick kan dra runt "magasinet" på några tusenlappar per år i driftskostnad. Ds.
Citera
2019-09-22, 17:13
  #40
Medlem
Magasinet Paragraf var faktiskt ganska bra då det startade. Intressanta och läsvärda artiklar. Det var då det...

Nu har det förvandlats till någon jävla propagandakanal för vänstern. En del skribenter är inte kloka. Att tex Andreas Magnusson får posta sitt vänsterdravel är löjeväckande.

Totalmiss! Hade de varit mer opolitiska och satsat på bra innehåll istället kunde det blivit en vinnare.
Citera
2019-10-03, 16:51
  #41
Medlem
Hur går det med Sundevalls privatekonomi nu då?
Citera
2019-10-03, 19:35
  #42
Medlem
När denna nättidning (Magasinet Para§raf) öppnade fanns där bra och relevanta artiklar. Nu har sidan förvandlats till en enda stor vänstertidning. Tråkig utveckling.
Citera
2020-02-25, 11:18
  #43
Medlem
JBernards avatar
Paragraf-Andreas fortsätter skriva förvirrade krönikor där han till varje pris försöker misskreditera alla som på något vis antyder att bombattentat, personrån, skjutningar eller andra våldstendenser i samhället har ökat.

Han är aningen komisk och lite dum i huvudet skulle jag tro. Han är i vilket fall skicklig på att ta bilder ur rätt vinkel med lite skön skuggning. Den lönnfeta medelålders Andreas huvudsakliga intresse är förmodligen att knulla "medvetna" gymnasister.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback