4 oktaver är ett väldigt bra grundmaterial. Du kommer alltid kunna öva dig att sjunga högre, lägre är dock svårt att öva fram.
B5(amerikanska) är högt som fan i falsetten skulle nästan säga att gränsen för falsettregistret är runt Trestrukna C(C6) för killar, självklart kan du pressa dig högre men är inte så nyttigt för rösten. Därefter måste man byta till visselregistret om man är intresserad av att komma högre.
Jag är också baritone men en ljus sådan till klangfärgen då. har väl ett register upp till F1 i bröst nedanför tenor C men jag försöker träna bort skarven eller kröken som någon kallade det här i tråden. Falsetten går väl upp till trestrukna C
imo att jag sjungit mycket med olika falsettrockare

och sjunger en del sådant själv.
Kan leka lite i visselregistret med men det är inte så stabilt än, med det kan man gå snuskigt högt. Inte så användbart kanske men rätt kul partytrick.
Du ska föresten inte trycka ned hakan iaf inte så huvudet följer med, utan huvudet ska vara i en neutral avslappnad position. Du kan trycka hakan ned och in(lite svårt att förklara utan bild) utan att röra huvudet då detta hjälper tiltningen av struphuvudet.