Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-05, 13:49
  #253
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Update: Kringlan gästade AMK morgon idag och berättade att Crazy Town inte är helt nedlagt. Vad tror ni?

Hoppas i så fall på att deras lilla utfall bara var tillfälligt och att de pratar igenom skiten.
För mig får de gärna ha ett längre uppehåll, flera månader om det behövs, bara de kommer tillbaka i någon form.
Citera
2015-10-05, 14:01
  #254
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Hoppas i så fall på att deras lilla utfall bara var tillfälligt och att de pratar igenom skiten.
För mig får de gärna ha ett längre uppehåll, flera månader om det behövs, bara de kommer tillbaka i någon form.

Nja flera månader är för mycket tycker jag. Nu har han ju bara en podd, som han knappt medverkar i längre och Public Service i P1 men där är han ju straight man... Kan ju inte förlita mig på att AMK morgon ska bjuda in honom så jag kan få min fix K.
Citera
2015-11-16, 23:25
  #255
Medlem
Hur tror ni att läget med CT förändrats efter K:s senaste fadäser?
Citera
2015-11-17, 07:41
  #256
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Hur tror ni att läget med CT förändrats efter K:s senaste fadäser?

Med det i åtanke och att Kringlan samlar in pengar till en ny podd som släpps i veckan är det nog helt slut med Crazy Town.
Citera
2016-01-05, 19:04
  #257
Medlem
Josefinto har ny, egen pod. Första gästen är Isabelle Berglund som en gång var gäst i CT. Blir nog bra!

http://josefinitopod.libsyn.com/jose...n-snobbig-hund
Citera
2016-01-05, 19:24
  #258
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Josefinto har ny, egen pod. Första gästen är Isabelle Berglund som en gång var gäst i CT. Blir nog bra!

http://josefinitopod.libsyn.com/jose...n-snobbig-hund
Minsann. Ja jag får väl försöka lyssna. Har du hört den? Nämns CT?
Citera
2016-01-05, 20:40
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Minsann. Ja jag får väl försöka lyssna. Har du hört den? Nämns CT?

Lyssnade precis klart. Roligt avsnitt! Mest anekdoter och så. Nix, CT nämns inte mer än att Jossan uttryckte att "många ville att jag skulle ta tillbaka mina gamla poddar, men här kommer en ny" (obs inget direkt citat).
Citera
2016-01-06, 10:46
  #260
Medlem
camejos avatar
https://www.patreon.com/Josefinito?ty=h

Citat:
Milestone Goals
2016 kewl baby yeah
$1,000 per Episode
When I reach this I promise to keep doing the podcast the entire 2016

Hennes storhetsvansinne är intakt. 1000 dollar per avsnitt!
Citera
2016-01-06, 11:18
  #261
Medlem
swimp78s avatar
Jag gissar på att det är en humoristisk överdrift skriven med "glimten i ögat"
Citera
2016-02-09, 02:53
  #262
Medlem
Nån som minns ett CTPod avsnitt där jag TROR K & Josefin pratar om att komma hem till sina hemstäder och K berättar om en svartrockare som hängde på ett café hela dagarna och blev tvingad till att köpa en Zingo för att få vistas där? Nånstans mellan avsnitt 60-100 typ.
Citera
2016-02-09, 12:56
  #263
Medlem
swimp78s avatar
Ja jag minns det tydligt. Det utspelade sig i Borås och var nån sorts överårig satanist som hängde Åhlens-husets källare. Minns det pga att jag nyligen bott i Borås och pluggat på högskolan och kände igen miljöerna han pratade om. Minns dock inte vilket avsnitt.
Citera
2016-08-24, 23:46
  #264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassyoh
Nån som minns ett CTPod avsnitt där jag TROR K & Josefin pratar om att komma hem till sina hemstäder och K berättar om en svartrockare som hängde på ett café hela dagarna och blev tvingad till att köpa en Zingo för att få vistas där? Nånstans mellan avsnitt 60-100 typ.

^Något av de första 30 avsnitten.
Saknar för övrigt Crazy Town, i princip det enda som kunna få mig att skratta de senaste åren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback