• 6
  • 7
2020-01-23, 10:06
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Vad anser vi om att hon åker på en hjärnblödning? Har vi problem med detta nyhetsankare? Vet ej om jag ska säga bu eller bä ännu.

Inte kul med hjärnblödning vid 45. Vore intressant att veta hur mycket TV4-sekten betalar Aftonbladet för att publicera små ickenyheter om TV4-profilerna så att fler tittar på kanalen.
Citera
2021-04-24, 11:31
Medlem
Mosbulles avatar
Jag tycker att hon blir sämre och sämre som programledare..

Är det inte dags för någon annan nu?

Vad har hänt med henne?
Citera
2021-10-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Nu är jag konfunderad. Jag har länge ansett att Jenny är sveriges fulaste kvinna, hands down.
Min fru är helt övertygad att hon är transvestit.
Nu på senare tid så har jag inte kunnat släppa tanken på att Jenny i själva verket är en man som pk-TV4 tagit in.
Blir inte riktigt klok på "henne".
Ibland tycker jag att hon är en ful kvinna, ibland tycker jag att hon är transvestit.

Det som talar för att hon är transvestit är ju att hon är så hiskligt ful medan hennes kollegor är vackra.
Någon som vet?
Ser ut som hon är getingstucken mellan ögonen.
Citera
2024-02-01, 12:10
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Nu är jag konfunderad. Jag har länge ansett att Jenny är sveriges fulaste kvinna, hands down.
Min fru är helt övertygad att hon är transvestit.
Såg henne på tv nu i veckan och reagerade. Vad i helvete har hänt med hennes nylle? Hon liknar för fan ett stearinljus!

Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Tillbaka i morgonTV, i morse med Steffo. Såg helt OK ut.
Kanske skulle ha gått till Specsavers!?
Senast redigerad av Lacerda 2024-02-01 kl. 12:14.
Citera
2024-11-13, 11:52
Medlem
Rollinghands avatar
Kollapsade på nytt:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...elmerlows-gala

Att fortsätta med att upprätthålla PK-narrativ i TV4 är inte bra för hälsan.
Citera
2024-11-13, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Kollapsade på nytt:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...elmerlows-gala

Att fortsätta med att upprätthålla PK-narrativ i TV4 är inte bra för hälsan.

Nä, både Alvensjö och Strömsted verkar svimma och kollapsa lite nu och då i alla möjliga sammanhang.

Vill också kommentera gällande Alvensjös utseende att hon är ingen vacker kvinna - tvärt om (till alla kritiker: ja, jag har sett mig i spegeln och jag är ibte vacker själv heller).
Citera
2024-11-13, 23:41
Medlem
JoakimFenixs avatar
Man får stressiga vibbar av henne, tror det kan bidra till dessa problem. Minns när hon intervjuade GW som pratar långsammare än en sengångare och minns det gärna inte mer än så eftersom deras brist på kemi var fruktansvärt obekvämt att kolla på

Hon skulle nog tjäna på att tagga ner lite. Det verkar vara ett förvånansvärt tufft jobb, generellt, att vara journalist på tv4 - tidiga morgnar, extrema mängder att memorera, konstanta sociala interaktioner, och strikta tidsramar
Citera
2024-11-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Man får stressiga vibbar av henne, tror det kan bidra till dessa problem. Minns när hon intervjuade GW som pratar långsammare än en sengångare och minns det gärna inte mer än så eftersom deras brist på kemi var fruktansvärt obekvämt att kolla på

Hon skulle nog tjäna på att tagga ner lite. Det verkar vara ett förvånansvärt tufft jobb, generellt, att vara journalist på tv4 - tidiga morgnar, extrema mängder att memorera, konstanta sociala interaktioner, och strikta tidsramar
Jag tror det har mest att göra med hennes färska separation, sånt är ju hemskt att genomlida.
Hon verkar inte ta så smarta beslut när det gäller kärlek, skildes från maken året efter att de förnyade sina löften….!
Flyttade sen ihop med nya snubben som var den mest fantastiska, nu är även den separationen ett faktum.
Kan ju vara så enkelt som att hon inte ätit pga hjärtesorg, några glas vin på det.
Citera
2024-11-14, 07:37
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag tror det har mest att göra med hennes färska separation, sånt är ju hemskt att genomlida.
Hon verkar inte ta så smarta beslut när det gäller kärlek, skildes från maken året efter att de förnyade sina löften….!
Flyttade sen ihop med nya snubben som var den mest fantastiska, nu är även den separationen ett faktum.
Kan ju vara så enkelt som att hon inte ätit pga hjärtesorg, några glas vin på det.

Stressen och turbulent privatliv kan ha bidragit till kollapsen, men antagligen har Jenny högt blodtryck och dåliga gener. Ovanligt med stroke innan 65 år.
Citera
2025-04-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Stressen och turbulent privatliv kan ha bidragit till kollapsen, men antagligen har Jenny högt blodtryck och dåliga gener. Ovanligt med stroke innan 65 år.

Skulle inte förvåna mig om hon har anoerexia eller något, sånt gör ju att folk svimmar av och får alla möjliga fel.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in