Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-01-23, 10:06
  #73
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Vad anser vi om att hon åker på en hjärnblödning? Har vi problem med detta nyhetsankare? Vet ej om jag ska säga bu eller bä ännu.

Inte kul med hjärnblödning vid 45. Vore intressant att veta hur mycket TV4-sekten betalar Aftonbladet för att publicera små ickenyheter om TV4-profilerna så att fler tittar på kanalen.
Citera
2021-04-24, 11:31
  #74
Medlem
Mosbulles avatar
Jag tycker att hon blir sämre och sämre som programledare..

Är det inte dags för någon annan nu?

Vad har hänt med henne?
Citera
2021-10-20, 10:52
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Nu är jag konfunderad. Jag har länge ansett att Jenny är sveriges fulaste kvinna, hands down.
Min fru är helt övertygad att hon är transvestit.
Nu på senare tid så har jag inte kunnat släppa tanken på att Jenny i själva verket är en man som pk-TV4 tagit in.
Blir inte riktigt klok på "henne".
Ibland tycker jag att hon är en ful kvinna, ibland tycker jag att hon är transvestit.

Det som talar för att hon är transvestit är ju att hon är så hiskligt ful medan hennes kollegor är vackra.
Någon som vet?
Ser ut som hon är getingstucken mellan ögonen.
Citera
2024-02-01, 12:10
  #76
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Nu är jag konfunderad. Jag har länge ansett att Jenny är sveriges fulaste kvinna, hands down.
Min fru är helt övertygad att hon är transvestit.
Såg henne på tv nu i veckan och reagerade. Vad i helvete har hänt med hennes nylle? Hon liknar för fan ett stearinljus!

Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Tillbaka i morgonTV, i morse med Steffo. Såg helt OK ut.
Kanske skulle ha gått till Specsavers!?
__________________
Senast redigerad av Lacerda 2024-02-01 kl. 12:14.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback