• 1
  • 2
2012-04-06, 03:39
Medlem
kittyliciouss avatar
Jag brukar faktiskt ha precis samma problem, man blir stressad när det inte går att somna och rätt seg i huvudet dagen därpå...
Receptfria sömntabletter brukar inte fungera om du har allvarligare sömnproblem och inte är en 'placebo-person', eftersom alla substanser är nästa 100% naturliga och ofarliga. Därför gick jag till läkaren, sa precis som det var och har nu alltid ett paket sömntabletter på nattbordet för att vara på den säkra sidan:P
Det är alltså lättast att gå till läkaren direkt!
Citera
2012-04-06, 03:48
Medlem
Victim-s avatar
Köp Etizolam medans det är lagligt.
Finns tillomed reklambanners till höger om din tråd, dom fungerar klockrent att somna på och har VÄLDIGT kort halveringstid.

Men gör det inte till någon vana att äta dem vid sänggång då dom kan ge en kraftig avtändning om du äter större mängder under längre perioder
Citera
2012-04-06, 03:52
Medlem
<3<3<3s avatar
Kan inte dina föräldrar muta någon psykolog som de känner?
Citera
2012-04-06, 06:14
Medlem
Xstars avatar
Ingen i den här tråden verkar ha förstått att psykologer inte har rätt att skriva ut mediciner.

Ni tänker nog på psykiater. Stor skillnad.

Det enda en psykolog kan erbjuda är samtalsterapi.
Citera
2012-04-06, 09:11
Medlem
Det viktigaste om du vill ha medicin i regel är att inte nämna vad de heter. När jag hade grav insomnia och behövde medicinskt hjälp så visste jag att de inte skulle skriva ut någon Z-analog så jag utgick från de ej beroendeframkallande preparaten som jag provat. Av dessa har enbart Propavan och Theralen fungerat och det förstnämnda skulle jag aldrig ta igen, blev helt förstörd.

Så jag föreslog helt sonika Theralen eftersom det skrivs ut till höger och vänster och jag fått bra effekt av det.

Men bara för att jag själv kom med förslaget så vägrade läkaren skriva ut det och istället fick jag zolpidem 10mg, alltså betydligt starkare insomningstabletter.
Citera
2012-04-06, 14:07
Medlem
åk till malta o köp melatonin fungerar klockrent på mig iaf men detta pga av brist på hormonet melatonin o förmodligen pga att jag skiftar!!! ett år års förbrukning får man ta med hem från eu-land eftrsom det "bara " är läkemedelsklassat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in