Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-05, 14:55
  #1
Medlem
trickydicks avatar
…Eller negresser.

Är det vanligt? Vad säger facket?
Citera
2012-04-05, 15:47
  #2
Medlem
Xiztecs avatar
Porrstjärnor får givetvis välja sina egna jobb - däremot tror jag inte många porrstjärnor säger rätt ut att man inte önskar jobba med mörkhyade.

Sedan är jag osäker på om hurvida porrstjärnor är med i facket så ofta.
Citera
2012-04-05, 16:29
  #3
Medlem
sommarlovs avatar
Tjejer oroar sig för gigantiska kukar, killarna för aids...
Citera
2012-04-05, 16:44
  #4
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Alexis Texas gör inte interracial. Men jag är rätt så säker på att hon har knullat asiater. Även Rachel Starr.
__________________
Senast redigerad av ILoveBigButts 2012-04-05 kl. 16:58.
Citera
2012-04-05, 23:03
  #5
Medlem
HälsingeBockens avatar
Taylor Rain har aldrig gjort några scener med svarta män.
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
Hon har också varit starkt emot att göra scener med svarta män och har aldrig gjort en sådan scen, vilket sägs bero på hennes fars starka ogillande av att "olika raser umgås" och att Taylor inte vill göra honom mer upprörd än nödvändigt.
Hon har däremot utan problem gjort film med den obscenitetsdömda regissören Max Hardcore
Ja det är ju troligt att hennes far hellre ser henne bli nedpissad av Max Hardcore än påsatt av en svart man...
Citera
2012-04-06, 09:39
  #6
Medlem
Woodhoppers avatar
Jag har svårt att tro det finns många porrhoror som skulle vägra jobba med negrer. Dom är i branschen för att tjäna pengar och känslorna kopplas bort ja menar dom knullar kanske 5 män per dag.
Citera
2012-04-13, 07:09
  #7
Medlem
SportquattroS1s avatar
Madison Ivy har sagt att hon inte gör interracial. Var dock innan hon förstorade brösten, så det är ett tag sen.

Hon fick för övrigt en creampie i samma sen vilket hon sa i början att hon inte gjorde. Behöver jag nämna att hon blev arg?
Citera
2012-04-13, 10:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodhopper
Jag har svårt att tro det finns många porrhoror som skulle vägra jobba med negrer. Dom är i branschen för att tjäna pengar och känslorna kopplas bort ja menar dom knullar kanske 5 män per dag.
Finns faktiskt en hel del. Vicky Vette, till exempel, vägrar göra detta.

Sen finns det genom historiken många fall i branschen. Faktum är att många av porrindustrins allra största namn har faktiskt aldrig har jobbat med svarta män. T.ex. Jenna Jameson, Asia Carrera, Kaitlyn Ashley, P.J. Sparxx, Krystal Steal, Celeste, Jill Kelly, Nikki Tyler, Jenteal, Alex Taylor, Tia Bella, Melissa Hill, Lene Hefner, Samy Bright, Victoria Andrews, Casha Rae Allias, Jesse Jane, Kirsten Price, Farrah, Jessica Drake och säkert många många fler.
Citera
2012-04-15, 23:35
  #9
Medlem
MartinStLouiss avatar
Tyckte att det lät lite konstigt när jag läste om Taylor Rain. Hennes pappa har överseende med hennes porrkarriär så länge hon inte jobbar med svarta
Citera
2012-04-15, 23:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Tyckte att det lät lite konstigt när jag läste om Taylor Rain. Hennes pappa har överseende med hennes porrkarriär så länge hon inte jobbar med svarta
Men sen är det ju inte direkt ovanligt med dubbelstandarder och hyckleri inom den branschen. Felecia agerade ju enbart med andra tjejer för att hon inte skulle vara "otrogen" mot sin kille. Peter North sa ju att han inte var bög bara för att han aldrig "tog den i röven". När det uppvisades bildbevis på motsatsen blev han sur och avfärdade det med att de använt en "stand-in" för de scenerna trots att man ser att det är han. Som sagt, hyckleri är det inget som det råder brist på i de kretsarna.
Citera
2012-06-18, 20:24
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Finns faktiskt en hel del. Vicky Vette, till exempel, vägrar göra detta.

Sen finns det genom historiken många fall i branschen. Faktum är att många av porrindustrins allra största namn har faktiskt aldrig har jobbat med svarta män. T.ex. Jenna Jameson, Asia Carrera, Kaitlyn Ashley, P.J. Sparxx, Krystal Steal, Celeste, Jill Kelly, Nikki Tyler, Jenteal, Alex Taylor, Tia Bella, Melissa Hill, Lene Hefner, Samy Bright, Victoria Andrews, Casha Rae Allias, Jesse Jane, Kirsten Price, Farrah, Jessica Drake och säkert många många fler.
Men googlar man vicky vette + negerkukar typ, så dyker det ju upp flera resultat? Säker på att dom håller igen trots att dom säger så?
Citera
2012-06-19, 01:14
  #12
Medlem
C.A.Tls avatar
Ashlynn Brooke har jag för mig har sagt att hon inte gör interracial.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback