2012-04-04, 10:39
Medlem
Tjena, imorse tog jag min dos av FFs podcast och tänkte då helt enkelt kolla upp hur många vievs deras sida får per dag och då kollade jag upp det.

Jag fick fram detta: http://www.websiteoutlook.com/www.filipochfredrik.com

Alltså 26% av alla besökare är från Italien? Jag fann detta väldigt udda, är detta svenskar som bor i Italien som kollar på FF? Eller stämmer inte denna sida? Finns det verkligen så många svenska FF älskare i Italien?
Citera
2012-04-04, 12:43
Medlem
Vad tråkigt att ingen hade något att säga
Citera
2012-04-04, 13:01
Medlem
Kaloriums avatar
Det kanske är den sköna italienska bögen Luca som har besökt sidan om och om igen.
Citera
2012-04-05, 09:37
Medlem
doejanes avatar
Gud vad skumt!! De kan ju inte ens förstå vad F&F säger. AHA, det förklarar nog saken
Citera
2012-04-05, 10:01
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Gud vad skumt!! De kan ju inte ens förstå vad F&F säger. AHA, det förklarar nog saken

När du lyssnar på två italienare som går loss på varandra, tror du dom förstår varandra?
Snarare handgester och tonlägen som gör dom förstådda.
Hur det är om dom förstår eller inte vet jag inte, men dom har en väldigt "typiskt italienskt" sätt i hur dom är: Gapiga, högljudda, dynamiska.
Citera
2012-04-24, 10:19
Medlem
Franz Bolzanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuck-me-fuck-you
Jag fick fram detta: http://www.websiteoutlook.com/www.filipochfredrik.com

Alltså 26% av alla besökare är från Italien? Jag fann detta väldigt udda, är detta svenskar som bor i Italien som kollar på FF? Eller stämmer inte denna sida? Finns det verkligen så många svenska FF älskare i Italien?

Faktum är att när jag först såg Filip & Fredrik så trodde jag att de bägge extroverta herrarna var svensk-italienare. Mina grannar i Norditalien påminner mycket om F&F till både sättet och utseendet; särskilt Fredrik. Är själv norditalienare FTW, och blir alltid väl underhållen när jag ser F&F i farten.
Citera
2012-04-24, 11:36
Medlem
Litet gult djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franz Bolzano
Faktum är att när jag först såg Filip & Fredrik så trodde jag att de bägge extroverta herrarna var svensk-italienare. Mina grannar i Norditalien påminner mycket om F&F till både sättet och utseendet; särskilt Fredrik. Är själv norditalienare FTW, och blir alltid väl underhållen när jag ser F&F i farten.

Har mött ett par filurer som vuxit upp med Vikingsson och faktiskt, även de påminde mer om italienare i sättet än svenskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in