Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-04, 08:08
  #13
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Jag säger, ge faan. Har du inget annat som definierar dig än din träning och fysik?
Jo jag kurar själv, men jag har helt klart planer på att lägga det på hyllan.

/Glomgold

Får man fråga varför och vilka kurer har du kört?

Till TS så avråder jag dig från att blrja såhär tidigt. Din testosteron produktion är på topp naturligt och ta vara på det. Fundera på AAS igen när du är 23+.
2012-04-04, 09:59
  #14
Medlem
börja inte, lovar att det blir ditt livs misstag
2012-04-04, 11:05
  #15
Medlem
tglrs avatar
Gud vilket retard TS måste vara.

Om du inte ens kan söka efter saker så bör du verkligen inte börja. Eller förrsten, gör det. Hoppas du dör.
2012-04-04, 11:29
  #16
Medlem
Dom flesta biverkningar är inte permanenta ,utan försvinner efter du kurat , har själv kört 2 kurer tidigare , är inne på den 3e nu .

Dom enda biverkningar jag stött på är svettningar & hudbristningar, samt ett par finnar, men inget mer.

Satsa på en 10/60 ifall du vill testa bara!
2012-04-04, 11:50
  #17
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Får man fråga varför och vilka kurer har du kört?
Nej, jag vill inte göra denhär tråden till en så privat diskussion om mig.

/Glomgold
2012-04-04, 12:02
  #18
Medlem
Om du bara ska ta för att boosta till din träning så tycker jag du ska vänta med det, träna åtminstone 5 år så att du är nära ditt "max". Du verkar rätt ung också, det rubbar din hormonbalans och dina testovärden.Tro mig du kan få ut väldigt mycket från ren träning också. Träna regelbundet, ät rätt osv du vet förmodligen hur det funkar .
2012-04-04, 12:10
  #19
Medlem
Du kan börja skaffa information om aas. in i den klistrade länksamlingen och läs typ allt. Svaret på din fråga är nej, i nuläget ska du absolut inte börja med aas. Angående på var man får tag på det så kommer du trilla över flera källor om du läser om aas.
Citat:
Ursprungligen postat av thong
Fuck anabola alltså. Vill du riskera detta?


Kända biverkningar på män:


Svår akne
Steroidfinnar på ansikte och rygg – en av de vanligaste biverkningarna

Bitch tits
Bröstkörtelutveckling – kvinnliga bröst

Aggressivitet
Omgivningen drabbas av att användaren ofta får kort stubin och agerar utan att tänka efter

Levercancer
Leverskador och tumörer genom frekvent dopingbruk

Större prostata
Kan leda till prostatacancer

Impotens
En kraftfullt ökad sexualdrift som efter hand helt kan upphöra

Sterilitet
Spermieproduktionen upphör

Stanna i växten
Avstannad tillväxt och förändrad pubertetsutveckling hos unga

Håravfall
Anlag för att bli tunnhårig och flintskallig tidigt i livet påskyndas

Hudbristningar
Strimmor i huden främst armar, bröstkorg, lår och rygg

Hjärtinfarkt
Utveckling av ”oxhjärta”, förstoring av vänster kammarvägg, kan leda till akut hjärtinfarkt

Sjuklig svartsjuka
En psykisk effekt som drabbar omgivningen hårt

Panikångest
Mycket vanlig biverkning som kan sitta kvar i många år

Små testiklar
Slutar producera testosteron. Ju längre och ihärdigare dopingmissbruk desto mindre testiklar

Kronisk värk
Fibromyalgi - rehabilitering


Jag skulle aldrig utsätta mig för dedär. Varför inte bara va en riktig jävla man och bygga upp en kropp som aldrig försvinner istället för att spruta in sån skit i sig. Fruktansvärt onödigt och ohälsosamt!
Man använder mediciner för att kontra biverkningar. Dessutom så kör man ju nybörjarkurer i början och riskerna är ju mycket mindre då.
__________________
Senast redigerad av Mr.Dee 2012-04-04 kl. 12:13.
2012-04-04, 13:08
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Man använder mediciner för att kontra biverkningar. Dessutom så kör man ju nybörjarkurer i början och riskerna är ju mycket mindre då.

Mediciner som också ger oönskade biverkningar...som man kan ta mediciner mot...som ger fler biverkningar...
Nybörjarkurer i början - precis vad är början och vad är slutet? Vet man med sig att man är en person som har lätt att falla in i vanor, dåliga som bra ska man nog tänka efter en gång extra innan man börjar med aas.
__________________
Senast redigerad av flexflax 2012-04-04 kl. 13:13.
2012-04-04, 14:11
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thong
Fuck anabola alltså. Vill du riskera detta?


Kända biverkningar på män:


Svår akne
Steroidfinnar på ansikte och rygg – en av de vanligaste biverkningarna

Bitch tits
Bröstkörtelutveckling – kvinnliga bröst

Aggressivitet
Omgivningen drabbas av att användaren ofta får kort stubin och agerar utan att tänka efter

Levercancer
Leverskador och tumörer genom frekvent dopingbruk

Större prostata
Kan leda till prostatacancer

Impotens
En kraftfullt ökad sexualdrift som efter hand helt kan upphöra

Sterilitet
Spermieproduktionen upphör

Stanna i växten
Avstannad tillväxt och förändrad pubertetsutveckling hos unga

Håravfall
Anlag för att bli tunnhårig och flintskallig tidigt i livet påskyndas

Hudbristningar
Strimmor i huden främst armar, bröstkorg, lår och rygg

Hjärtinfarkt
Utveckling av ”oxhjärta”, förstoring av vänster kammarvägg, kan leda till akut hjärtinfarkt

Sjuklig svartsjuka
En psykisk effekt som drabbar omgivningen hårt

Panikångest
Mycket vanlig biverkning som kan sitta kvar i många år

Små testiklar
Slutar producera testosteron. Ju längre och ihärdigare dopingmissbruk desto mindre testiklar

Kronisk värk
Fibromyalgi - rehabilitering


Jag skulle aldrig utsätta mig för dedär. Varför inte bara va en riktig jävla man och bygga upp en kropp som aldrig försvinner istället för att spruta in sån skit i sig. Fruktansvärt onödigt och ohälsosamt!


Seriöst, har inte fått ett skit av de där du nämner... Men men, antar att du är experten här.



Ontop: Tycker inte du ska börja kura, träna rent ist medans du har åldern på din sida. Det kommer ta tid, det kommer kännas "omotiverande och tråkigt" vissa perioder men i slutändan är det värt de.

Har själv kurat en del, men lagt av eftersom det inte passar in med min nuvarande livsstil + att jag VILL träna rent pga personliga skäl.

Btw.. Kliva av kur är jävligt drygt, tror inte du vill utsätta dig själv för de. (Beror på hur lång kur tid, vilket prepp, individ etc etc, MEN det är overall en mindre trevlig upplevelse!)


Mitt tips: Träna rent
__________________
Senast redigerad av fiddan090 2012-04-04 kl. 14:18.
2012-04-04, 14:48
  #22
Medlem
Denzens avatar
https://www.flashback.org/t704664

Gå igenom den och kolla i stickysen som finns så får du svar på dina frågor.
2012-04-05, 01:11
  #23
Medlem
Skallpans avatar
Träna rent, ät på, och börja fundera när du är i alla fall 20-21 eller äldre

Mvh
2012-04-06, 18:20
  #24
Medlem
forums.steroid.com

läs på där. rejält. lär dig allt som står där om pct, ai's, biverkningar och hur man kontrar dem, hur hpta'n fungerar etc.

du ska kunna allt detta innan du överväger AAS

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback