Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-04, 02:44
  #1
Medlem
Jag o en polare sitter då på 10mg stilnoct + cannabiss + 2 öl. x2 till båda altså.
va kan vi vänta oss för rus?
2012-04-04, 03:18
  #2
Medlem
SMD FBs avatar
Ja, ett rus som till stor del påminner om cannabis med visst inslag av alkoholpåverkan. Era stilnoct gör nog varken till eller från vid 10mg.
2012-04-04, 05:01
  #3
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Ja, ett rus som till stor del påminner om cannabis med visst inslag av alkoholpåverkan. Era stilnoct gör nog varken till eller från vid 10mg.
Där håller jag nog inte med riktigt, 10mg stilnoct kan påverka en rejält utan tolerans, speciellt om man blandar med alkohol och röka.

Men stilnoct slår så sjukt olika så antingen slutar det med att ni däckar, knappt märker av den eller blir helt mongo.
2012-04-04, 20:52
  #4
Medlem
Har ni tagit det än eller?

Jag skulle tro att ni blir rätt trötta och dåsiga. Stilnocten tar nog bort den flummiga effekten av cannabiset. Om jag vore ni skulle jag strunta i att röka på och ta ölen och tabletterna bara, för att sen isåfall komplettera om det känns nödvändigt. Jag tror det liksom blir mest rörigt. Stilnoct och alkohol känns rätt uppåt tillsammans och man blir liksom allmänt dum i huvet. testa som du vill, värsta som lär hända är väl att ni svimmar eller somnar.

Har man risk för att bli aggressiv ska man dock ALDRIG kombinera alkohol och sömnpiller. Kan sluta åt helvete.
2012-04-04, 22:40
  #5
Medlem
xperhpxs avatar
Skulle rekkomendera att ni håller er inomhus resten av kvällen iom att det verkar vara eran första mix på dessa. Har ni ingen erfarenhet av stilnoct så ta verkligen detta på allvar, även om det bara är 10mg.

Som föregående talare, händer det att ni blir aggressiva föreslår jag att ni lägger i bromsen redan nu och gå och lägg er istället. Det är en tung blandning(dock fysiskt ofarlig i era mängder) med dem tre.

Troligtvis kommer ni uppleva att ni har haft eran "time of your life" imorgon när ni vaknar, lycka till.
2019-01-01, 19:46
  #6
Medlem
El-Knoxs avatar
Gammal tråd ja, men orkade inte skapa en ny.

Lite sådär myshumör ikväll och hittade 2x10mg Zolpidem.
Aldrig använt sånt innan men tänkte det kan väl vara kul och testa så här på kvällen.

kl. 18:45 - Intog 10mg Zolpidem tillsammans med 1x33cl starköl (5,2%).

Kl 19:45 - Druckit sammanlagt 3 burkar öl nu. Känner inte särskilt mycket egentligen. Lite yr och lite sämre motorik bara.
__________________
Senast redigerad av El-Knox 2019-01-01 kl. 19:53.
2019-01-01, 20:01
  #7
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html /låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback