• 1
  • 2
2012-04-04, 01:07
Medlem
steelkeyss avatar
Frskte slanga bensin med sin dammsugare

Citat:
Bensinen till snslungan var slut, men mannen hade en lsning.

Frn sin bil skulle han slanga brnsle med en dammsugare.

Det small till i den och brjade brinna, sger Sven-Olof Gustavsson vid polisen i Vsternorrland.
Hur jvla dum fr man bli? Det dr kunde gtt riktigt illa..

Jag kanske skulle placerat trden i humor?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14628973.ab
Citera
2012-04-04, 01:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Jo den skulle varit i humor, hur fan kan man va s korkad att suga bensinngor genom en elmotor?
Citera
2012-04-04, 01:32
Medlem
crillecrilles avatar
Mest korkade grejen 2012? Hur tnkte han f ut bensinen ur dammsugaren? Jag frstr ingenting.
Citera
2012-04-04, 01:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Gissar p att han krt med en grov/vtdammsugare och inte en vanlig dammsugare.
Citera
2012-04-04, 01:52
Medlem
sedans avatar
Nu r det nstan s att man blir sugen p att suga ut bensin med en dammsugare bara fr att visa hur det skall g till. Visst borde det nstan g att ordna genom att ha ett krl mellan dr bensinen samlas? I och med detta borde ven stkiometrin stmma d det i ett slutet system inte kommer tillkomma ngot syre, och drfr br inte ngorna antnda i dammsugaren?
Citera
2012-04-04, 02:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Visst borde det nstan g att ordna genom att ha ett krl mellan dr bensinen samlas?
Och hur fr du ett slutet krl att fungera med en dammsugare? det r inte bensinen som r farlig, det r ngorna.
Citera
2012-04-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Mest korkade grejen 2012? Hur tnkte han f ut bensinen ur dammsugaren? Jag frstr ingenting.

Man fr vl hoppas att hans tanke med sugningen bara var att f igng fldet utan att behva spotta och frsa nr han suger igng oralt och fr en klunk 95 i mun.
Inte alla anvnder lngre slang och tumme frsta gngen de ska slanga soppa.
Citera
2012-04-04, 11:19
Medlem
UACs avatar
Jvlar i havet vad jag har garvat t detta!

Han hann inte f upp en enda droppe bensin. Det mste ha smllt direkt s fort han satte till dammsugarmunstycket till tankppningen. Bensinngor rakt in i en dammsugarmotor! Ka-boom!
Citera
2012-04-04, 11:23
Medlem
Ojss avatar
De hr mste jag testa. har en gammal dammsugare i frdet.
Citera
2012-04-04, 11:46
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Om han skapade ett ddligt vapen av en dammsugare var det vl tur han inte fick fart p snslungan fr vem vet vilket massfstrelsevapen en sdan skulle bli i hans hnder?
Citera
2012-04-04, 12:05
Medlem
gunbunnys avatar
...och fr alla som inte riktigt orkar prova p sjlva men vill se vad som kan hnda s finns det andra som testat detta: http://youtu.be/Ka4FTcPV_Co?t=1m50s
Citera
2012-04-04, 16:09
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Och hur fr du ett slutet krl att fungera med en dammsugare? det r inte bensinen som r farlig, det r ngorna.
Du kanske har helt rtt, men i mitt huvud torde ju stkiometrin att stmma ifall man frst sg ut syret ur systemet innan man startade dammsugaren. Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in