Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-13, 18:56
Medlem
Bloodhounds avatar
Haha, jävlar vilken fest det är med kodein, spelar tetris med min lillasyster. Bryta armen ÄGER!

//Bloodhound
2005-02-13, 19:03
Medlem
ÄlskaMigs avatar
nu hoppas jag att du stavat fel och menar kokain. kodein blir man slö av, inte hyper som du verkar vara. (slö i magen blir man oxå av det...)
2005-02-13, 19:07
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
nu hoppas jag att du stavat fel och menar kokain. kodein blir man slö av, inte hyper som du verkar vara. (slö i magen blir man oxå av det...)

Fast o andra sidan får man nog inte kokain utskrivet om man brutit armen .
2005-02-13, 19:08
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Kodein har jag 180 mg på rummet. Funderar på att köra ikväll ^^.
2005-02-13, 19:25
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig

Jag blir inte slö, jag blir snarare mer aktiv och kreativ .
Fast det är ju inte direkt heller någon dunder opiat/opioid .
2005-02-13, 20:15
Medlem
Saters avatar
Jag får utskrivet citodon av min läkare pga. ryggbesvär och först leder ruset till att man blir mera social och känner sej skön i kroppen men ruset avtar ganska snabbt och man blir seg och tråkig, iaf. känns det så för mej. Men dom är riktigt bra mot smärta faktiskt, kodeinet gör att man kommer igång vilket kan vara svårt när man har jävligt ont.
2005-02-13, 20:26
Bannlyst
Kodein är toppen, det är som Unbalanced säger, man blir pigg och kreativ, fast inte på samma sätt som med tjack...

Lättare opiater är enligt mig den ultimata drogen att kombinera med vardagslivet.
2005-02-13, 20:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Kodein är toppen, det är som Unbalanced säger, man blir pigg och kreativ, fast inte på samma sätt som med tjack...

Lättare opiater är enligt mig den ultimata drogen att kombinera med vardagslivet.

Sanna ord min vän, sanna ord !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in