Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-02, 21:39
  #1
Medlem
Det är så att jag och min kille har varit tillsammans i 1 år om en vecka lite drygt, och i samband med det så undrar jag vad man kan köpa? En kombinerad present som han blir glad av? Han fyller då 19 och jag är bara 18.. så ingen alkohol eller nåt liknande. Tack på för hand
Citera
2012-04-02, 21:42
  #2
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pringles93
Det är så att jag och min kille har varit tillsammans i 1 år om en vecka lite drygt, och i samband med det så undrar jag vad man kan köpa? En kombinerad present som han blir glad av? Han fyller då 19 och jag är bara 18.. så ingen alkohol eller nåt liknande. Tack på för hand

Köp lite weed, rök det tillsammans och ha underbart sex
Citera
2012-04-02, 21:49
  #3
Medlem
BioTags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pringles93
Det är så att jag och min kille har varit tillsammans i 1 år om en vecka lite drygt, och i samband med det så undrar jag vad man kan köpa? En kombinerad present som han blir glad av? Han fyller då 19 och jag är bara 18.. så ingen alkohol eller nåt liknande. Tack på för hand

Det beror på vad han gillar och så, inte så lätt att ge något svar när man vet så lite om honom.
Citera
2012-04-02, 21:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BioTag
Det beror på vad han gillar och så, inte så lätt att ge något svar när man vet så lite om honom.

Alltså han gillar väl det mesta, allt från ridning till mma, ´"tung" musik, vad jag menar är att han gillar det mesta, förutom dans.. och konståkning, det mesta skulle han bli glad för antar jag men jag vill ju köpa nåt lite extra
Citera
2012-04-02, 22:00
  #5
Medlem
BioTags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pringles93
Alltså han gillar väl det mesta, allt från ridning till mma, ´"tung" musik, vad jag menar är att han gillar det mesta, förutom dans.. och konståkning, det mesta skulle han bli glad för antar jag men jag vill ju köpa nåt lite extra

Hmm... klurigt, kanske inte så personlig present om jag säger vad du ska köpa, menmen.
Om det är någon film han vill se, som ska komma på bio, så kan du ju köpa två biljetter så kan ni dra tillsammans.

Det går inte att säga direkt eftersom jag inte känner han. Det är lite det som är grejen med att köpa presenter, att man känner dem personligt och vet vad dem vill ha. :/
Citera
2012-04-02, 22:02
  #6
Medlem
Jelena93s avatar
Upplevelse av något slag
De funderar jag på att ge bort i present.
De beror även på hur mycket pengar du tänkt lägga ut.
ett silver armband med gravyr är gulligt om han gillar det, kanske en klocka?
skorna han tycker är snygga men inte vill betala så mycket för
presentkort är bra gymkort...
man kan hitta på mycket, beroende på vad han är för typ.
Citera
2012-04-02, 22:07
  #7
Medlem
Köp ett trepack av kinder ägg. Choklad, spänning och nåt att leka med
Har du lite större budget kan du ju köpa en weekendresa till paris, london eller dylikt alltid trevligt att resa lite.

Det skulle vara lättare ge förslag om du hade en ungerfärlig storlek om hur mycket du kan/tänkt spendera.
Citera
2012-04-02, 22:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BioTag
Hmm... klurigt, kanske inte så personlig present om jag säger vad du ska köpa, menmen.
Om det är någon film han vill se, som ska komma på bio, så kan du ju köpa två biljetter så kan ni dra tillsammans.

Det går inte att säga direkt eftersom jag inte känner han. Det är lite det som är grejen med att köpa presenter, att man känner dem personligt och vet vad dem vill ha. :/

Tack
Citera
2012-04-02, 22:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelena93
Upplevelse av något slag
De funderar jag på att ge bort i present.
De beror även på hur mycket pengar du tänkt lägga ut.
ett silver armband med gravyr är gulligt om han gillar det, kanske en klocka?
skorna han tycker är snygga men inte vill betala så mycket för
presentkort är bra gymkort...
man kan hitta på mycket, beroende på vad han är för typ.

Tackar
Citera
2012-04-02, 22:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rautasaari
Köp ett trepack av kinder ägg. Choklad, spänning och nåt att leka med
Har du lite större budget kan du ju köpa en weekendresa till paris, london eller dylikt alltid trevligt att resa lite.

Det skulle vara lättare ge förslag om du hade en ungerfärlig storlek om hur mycket du kan/tänkt spendera.

Runt 1000-1500 kr
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback