Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-02, 18:44
  #1
Medlem
JoffeHummers avatar
Nu är det så att tjejen jag dejtar är sjutton och jag är arton, vi båda bor hemma. Hennes föräldrar är alltid hemma, och är inte mina föräldrar är mina syskon det, samma sak gäller hemma hos henne. Vad ska jag göra? Vill bjuda hem henne men det är lite svårt när mina syskon springer överallt!! Kan inte be dem dra då de är inskränkta jävlar. Några tips på vad jag kan göra för att få tillfälle att rädda mig själv från friend zone? något som kan motsvara att bjuda hem dem?
Citera
2012-04-02, 18:45
  #2
Medlem
banangodiss avatar
Bra rubrik (Y)

Men vafan gör det ?! Är det så läskigt att din familj får se na så ta in på hotell då.
Citera
2012-04-02, 18:46
  #3
Medlem
baramejs avatar
Har du inget eget hem ni kan hänga i?
Vill du försöka få henne i säng eller är du mest ute efter lite hångel?
Lite hångel funkar ju om du har eget rum.
Citera
2012-04-02, 18:47
  #4
Medlem
cbatbhs avatar
Fråga om du får låna en kompis lägenhet?
Citera
2012-04-02, 18:47
  #5
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Beroende lite på hur din ekonomiska situation ser ut och hur gamla dina syskon är kan du ju allting slänga åt dem några sedlar för att de ska hålla sig borta, så länge som föräldrarna också håller sig borta.

I övrigt kan du ju kanske hooka upp på någon fest?
Citera
2012-04-02, 18:47
  #6
Medlem
Xiztecs avatar
Vad sägs om filmkväll? Lite senare på kvällen och en låst dörr. Alternativt bara vara hemma hos någon utav er fast ni håller er på rummet. Förutsatt att ditt rum inte är heltrist och är utav hel avsaknad av elektronisk underhållning.

Lycka till och glöm inte kondom ifall att!
Citera
2012-04-02, 18:47
  #7
Medlem
DelGriffiths avatar
Har ni inte rum att stänga in er på?
Skall ni vrålknulla i varenda vrå av huset eftersom ni inte vill ha föräldrarna i samma hus?
Citera
2012-04-02, 18:50
  #8
Medlem
JoffeHummers avatar
Jag är ute efter lite mys bara i första hand! Och jag tänker ju mest att hon kanske blir lite blyg om det är andra som springer runt helatin... menmen det är sant rummet funkar kanske
Citera
2012-04-02, 18:54
  #9
Medlem
JoffeHummers avatar
Haha nej, jag är inte ute efter att knulla i första hand här, jag är mest ute efter lite mys (Y) Problemet är att på mitt rum finns det en dator och ja... en säng. det är inte fult eller så det är bara det att jag kanske inte ska begära att hon ska lägga sig bredvid mig i min 90cm säng det första hon gör när hon kommer på kvällen innan hon är lite varm i kläderna förstår ni min poäng.Dessutom är min dator inte nära sängen så då får vi ligga och kolla på min bärbara.
Citera
2012-04-02, 18:55
  #10
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffeHummer
Haha nej, jag är inte ute efter att knulla i första hand här, jag är mest ute efter lite mys (Y) Problemet är att på mitt rum finns det en dator och ja... en säng. det är inte fult eller så det är bara det att jag kanske inte ska begära att hon ska lägga sig bredvid mig i min 90cm säng det första hon gör när hon kommer på kvällen innan hon är lite varm i kläderna förstår ni min poäng.Dessutom är min dator inte nära sängen så då får vi ligga och kolla på min bärbara.

Jag står fast vid mitt inlägg, hur gamla är dina syskon?
Citera
2012-04-02, 18:59
  #11
Medlem
TheMajoritySayss avatar
Ni måste ju bjuda hem varandra. Hur ska erat förhållande annars se ut?
Jag tänker mig att ni kanske vill ligga och mysa någon gång och kanske KNULLA. Vart skall detta ske om inte hemma hos er. Att bara göra det när ni av någon händelse är ensamma hemma funkar ju inte heller.

Det klart att om man får välja så ska ju föräldrarna bara pysa åt helvete, men man får helt enkelt ta det för vad det är, det finns ju tyvärr inga andra alternativ. Bara att bita i tills man har flyttat hemfrån.

Jag satt själv i din sits för ett år sen och det är ju inte kul. Det beror iofs helt på vilka föräldrar man har och framför allt på hur man bor. Bor man i en villa är det ju ganska lugnt. Jag bodde med min pappa i en 1.5 rums lägenhet på 45kvm. Han sov i vardagsrummet vilket man var tvungen att gå igenom om man skulle på muggen, ut genom ytterdörren eller in i köket. Dessutom är han gammal + knegare och börjar jobba 7 och går därför och lägger sig vid 22 och då skulle det vara tyst.
Citera
2012-04-02, 19:00
  #12
Medlem
JoffeHummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Jag står fast vid mitt inlägg, hur gamla är dina syskon?
19 och 22 båda är typ nördar och har inga irl vänner, så jag vet inte var de ska ta vägen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback