Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-02, 16:05
  #1
Medlem
skogsluders avatar
Nu har alltså Seth Macfarlane gått till långfilm. Han är även lyckats kamma hem Mark Wahlberg och Mila Kunis i huvudrollerna.

Vad tror ni om denna film? Tycker den verkar ganska skön.

http://www.moviezine.se/video/203830
__________________
Senast redigerad av skogsluder 2012-04-02 kl. 16:08.
Citera
2012-04-02, 16:10
  #2
Medlem
Xiztecs avatar
Hahah verkar som en riktig jävla stonerfilm. Verkade rätt så bra vid första anblick, lite sådär gullig men ändå lite barnförbjudet - "fuck you thundah, you can suck mah dick"

Allra första tanken var, "vafan är det här för jävla klisché skit" sen kommer en pratandes björn som även röker på. Kan bli helt okej - men jag tror inte det blir någon gigantisk succé heller!
Citera
2012-04-02, 16:38
  #3
Medlem
weedfields avatar
Verkar ganska skön. Typ en långfilm med klassisk family guy humor. Random grejer som kommer in lite då och då utan nån som helst relation till resten av klippet.

F.ö vet väl dom flesta att Mila Kunis gör Megs röst
Citera
2012-04-02, 16:39
  #4
Medlem
Hhahaha verkar vara en riktigt kickad film.
Citera
2012-04-02, 17:01
  #5
Medlem
Haha det här kan bli riktigt nice, Macfarlane är ju ett komiskt geni

Älskar när mark ska gissa white trash-namn hahaha
Citera
2012-04-02, 17:03
  #6
Medlem
Haha fyfan va skön!
Citera
2012-04-02, 17:35
  #7
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Hahah verkar som en riktig jävla stonerfilm. Verkade rätt så bra vid första anblick, lite sådär gullig men ändå lite barnförbjudet - "fuck you thundah, you can suck mah dick"

Allra första tanken var, "vafan är det här för jävla klisché skit" sen kommer en pratandes björn som även röker på. Kan bli helt okej - men jag tror inte det blir någon gigantisk succé heller!
Hah, tänkte exakt likadant, men sen kom Seth's sjuka humor igång =D
Citera
2012-04-02, 17:52
  #8
Medlem
B.U.L.L.F.R.O.Gs avatar
Verkar riktigt rolig Väntar med spänning på att den ska släppas.
Citera
2012-04-02, 18:05
  #9
Medlem
mutixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Hahah verkar som en riktig jävla stonerfilm. Verkade rätt så bra vid första anblick, lite sådär gullig men ändå lite barnförbjudet - "fuck you thundah, you can suck mah dick"

Allra första tanken var, "vafan är det här för jävla klisché skit" sen kommer en pratandes björn som även röker på. Kan bli helt okej - men jag tror inte det blir någon gigantisk succé heller!
Hahah, fick princip samma reaktion

Kommer helt klart se den, har inga jätte höga förväntningar dock.
Citera
2012-04-02, 18:46
  #10
Medlem
JoliQuZs avatar
Verkar kunna bli en riktigt skön rulle, men jag skulle hellre vilja se en family guy långfilm.
Citera
2012-04-02, 19:10
  #11
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Verkar kunna bli en riktigt skön rulle, men jag skulle hellre vilja se en family guy långfilm.

Se vad som hände med simpsons långfilmen.. Tror detta blir bättre än en FG långfilm.

Kommer lätt se denna!
Citera
2012-04-02, 20:08
  #12
Medlem
vonfnass avatar
Ser rätt trevlig ut
Kul att Mark Wahlberg ställer upp på en sådan roll.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback