2012-04-02, 09:08
Medlem
9millimeters avatar
Alltså skulle ni tillåta samma massinvandring i era länder?
Vi är så "artiga" och "trevliga" mot er men märker ni inte ofta att det bara är en fasad?
Kroppspråket säger men än vad man tror, jag kan sitta i tunnelbanan ibland och så sitter det en blatte mitt emot mig, då känns det som han VET vad jag tänker när jag tittar på han lite smått.
Han VET att jag hatar honom, men det beror ju på vad jag ger ut för aura också.

Säger inte att alla är hatiska eller har en fasad, men dom flesta är ju rädda för er. Kommer i gäng som en flock hyenor.
Så jävla trött på att bara acceptera att detta inte är mitt land längre, jag är ingen stolt patriot.
Börjar undra om det snart är försent...............
Citera
2012-04-02, 09:46
Medlem
nyllet000s avatar
Om du ställde frågan i rubriken och menade det så är du blind. Invandrare föraktar svenskar, de gillar oss inte alls. Även om vi och våra äldre betalar för att dom ska ha mat och tak över huvudet, på något sätt är det inte nog. Synd och skam.
Citera
2012-04-02, 09:52
Medlem
Jag skulle tro att de flesta MENA anser Svenskar att vara idioter eftersom MENA shit ens släpptes in i landet och sen får dom pengar dessutom.
Citera
2012-04-02, 10:02
Medlem
Araber ser oss som en välbärgad och enormt korkad klan.

Om en från den svenska klanen ger dem (muslimklanerna) gratis skola, mat, husrum och sväljer alla lögner så beror detta inte på godheten, solidariteten, vetenskapen, demokratin eller jämställdheten i Sverige. Araberna går istället till moskeen och tackar Allah för att han gjort svenskarna så dumma i huvudet att de ger bort resurser gratis. Därför tackar de aldrig en svensk eller Sverige för någonting.

Vi kann jämföra med ex Afghanistan, när USA i en drive byggde skolor som svampar på landsbygden där så märkte man snabbt att byborna aldrig såg sambandet mellan att USAs skattebetalare pröjsade för detta, byborna rusade bara iväg till mosken och tackade Allah för att han skickat de vita idioter som byggt skolan åt dem. - Givmildhet blir alltså menlös och direkt kontraproduktiv. - Ju mer de springer i Mosken desto dummare blir de otrogna och ju mer BMWs får de, något de får lära sig av Imamerna.
Citera
2012-04-02, 10:09
Medlem
SpaceBounds avatar
Jo men jag tycker att ni svenskar är hur trevliga som helst faktiskt, men jag skulle nog för ert eget bästa säga nej till att invandra, till mitt hemland, Iran då ni lär ångra er rätt så fort då det är ett fucked up samhälle där
Citera
2012-04-02, 10:22
Medlem
Djuros avatar
Är född i Sverige men båda föräldraren kommer från fd Jugoslavien.

Min syn på svenskar är att de är..........................Patetiska. ( ok. jag ska inte dra alla över en kam)

Jag vet inte vad som har hänt med er vikingaättlingar men vart jag än gå och ser så ser jag hur svenskar domineras av nästa alla andra folkgrupper (förutom norrmän som är mer patetiska).

Hur ska någon respektera er om ni inte har någon respekt för er själva, för er kultur, flaga, historia och folk.

Vad kommer denna jävla politiskt korrekta, we shall overcome, vi tar in en massa analfabeter från afrika / mena för att vara humana, feministiska hen kulturen ifrån.

Ni är konflikträdda och kan inte stå upp för något. SÅ fort det är problem så flyttar ni till ett helylle svenskt området och lämnar skite bakom er istället att ta tillbaka det som era förfäder har kämpat och byggt upp.

När min farfar kom till Sverige på 50-talet så fick han två val. Jobba och lär dig svenska eller get the fuck out schwatzkopf.

Jag känner att jag spårar ur lite men det är för att jag är frustrerad och bitter och har Såååååååååååå mycket att skriva om hur svaga ni framstår som.

jag har försökt att heta mina svenska vänner och förklarar för dom att inte vara så mjäkiga utan så på er för att det finns inget fegare än araber. Visar man stake så backar dom och säger kompis kompis men det funkar inte.
En kompis sa när jag frågad honom om vad han ska göra den dagen när Islam blir den dominanta religionen i Sverige. Kommer han att kämpa elller fly.

Han sa bara att han kommer absolut inte kämpa och försöra landet och varför ska han fly...han skulle konvertera till islam.

jag vet att inte alla tänker så och är så men jävligt många är så. Det är kanske detta jävla läget på landet som är fel eftersom det är så jävla kallt och folk har inget temprament och folk har en så bra standrad att de har mer att förlora men vissa saker är viktigar. Heder ( inte den där jävla mena heder utan riktig heder), ära , självrespekt, och att man älskar sitt land och man har saker att älska i detta land och dess historia.
Citera
2012-04-02, 10:26
Medlem
herbiiishs avatar
Suck.

Ni kan väl inte vara allvarliga när ni skriver att invandrare föraktar eller hatar svenskar, dessa påståenden bygger enbart på spekulationer och där med föder hat som i sin tur födder miss-inriktat hat.

Angående steriotypen av unga invandrare alltså blattar (bad boy), tycker jag är pinsamma och tycker dessa är lika patetiska som WT. Självklart stöter jag på svenskar som ser ner på mig pga mitt utseende men jag försöker inte tänka på det alltför mycket. Jag gillar svenskar, mina närmaste vänner består av svenskar och utlänningar. Jag är även tacksam för Sverige.

Såklart finns det röv hål till invandrare liksom svenskar detta är oundvikligt.

/Andra generationens invandrare
Citera
2012-04-02, 11:30
Medlem
jag är asiat å ja ha inget emot er svennar men jag känner fan att vissa INTE alla men VISSA rätt så många avskyr oss invandrare, ser ner på oss mobbar oss å sånt. visst går vi i gäng men det är för att där vi bor så är det kanske bara utlänningar där. men jag har inget emot er svennar egentligen skulle faktiskt t.o.m. lära känna er bättre men som sagt vissa avskyr oss typ......
Citera
2012-04-02, 11:31
Medlem
Svenskarna är toppstyrda av PK-styrda 08or. Tyvärr. Precis som Rosengård styrs av Imamerna. Ni invandrare som alltid klagar på Sverige. Ni står ju inte ens ut i era egna hemländer som ni avgudar så mycket. Ni orkar inte med eran egen misslyckade skitkultur helt enkelt. Sverige sänder satelliter ut i rymden, de mesiga svenskarna bygger två bilmärken och varenda arab vill flytta hit. Ytterst få invandrare säger något gott om Sverige ty Sverige är är den ständiga påminnelsen om deras eget misslyckande. Enbart kvinnorna i lilla Sverige skriver mer vetenskapliga avhandlingar och lämnar in fler patentansökningar än alla arabiska män tillsammans i hela världen. Enbart kvinnorna i lilla Sverige tar fler OS medaljer än alla muslimska män tillsammans i hela världen. - Det är ett stort misstag att missuppfatta snällhet såsom mesighet.

Allt fler svenskar (är inte mesiga) röstar på SD och 99% av alla invandrare anser tillsammans med vänstereliten att detta är "hemskt". Ytterst få invandrare stödjer Sverige och svenskarna. Skitsnacket är enbart ett sätt att rättfärdiga den egna inkompetensen och parasiterandet.

Vi kommer att få ett inbördeskrig, det blir invandrarna och vänstereliten (de är inte svenskar) på ena flanken och svenskarna på den andra. Samma svenskar vars kvinnor tar fler OS medaljer än alla muslimska män tillsammans i hela världen. Våra förorter kommer sannolikt att få el, vatten och avlopp avsprängda. Så kan de kan skaffa eget halalvatten och egen halal-el. Riktiga svenskar är väldigt medvetna om vilka det är som är de största förrädarna. Tåget kommer att gå mycket fort när det väl kommer att starta och ballongen kommer att smälla väldigt högt eftersom ingen pyst ut luften under lång tid. Bloggar som friatider och Avpixlat läses av enormt många människor på nätet idag. De är större än SVT tom. Detta skall inte invandrare underskatta, våra medier och makthavare är inte vad folk tycker.
Citera
2012-04-02, 11:34
Medlem
Smakkers avatar
Ja abow vi hatar ER FEGA svenskar som ite vågar göra något fan när ska de bli stake i er svennnsonhoror????
Citera
2012-04-02, 12:01
Medlem
snabelelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuro
Är född i Sverige men båda föräldraren kommer från fd Jugoslavien.

Min syn på svenskar är att de är..........................Patetiska. ( ok. jag ska inte dra alla över en kam)

Jag vet inte vad som har hänt med er vikingaättlingar men vart jag än gå och ser så ser jag hur svenskar domineras av nästa alla andra folkgrupper (förutom norrmän som är mer patetiska).

Hur ska någon respektera er om ni inte har någon respekt för er själva, för er kultur, flaga, historia och folk.

Vad kommer denna jävla politiskt korrekta, we shall overcome, vi tar in en massa analfabeter från afrika / mena för att vara humana, feministiska hen kulturen ifrån.

Ni är konflikträdda och kan inte stå upp för något. SÅ fort det är problem så flyttar ni till ett helylle svenskt området och lämnar skite bakom er istället att ta tillbaka det som era förfäder har kämpat och byggt upp.

När min farfar kom till Sverige på 50-talet så fick han två val. Jobba och lär dig svenska eller get the fuck out schwatzkopf.

Jag känner att jag spårar ur lite men det är för att jag är frustrerad och bitter och har Såååååååååååå mycket att skriva om hur svaga ni framstår som.

jag har försökt att heta mina svenska vänner och förklarar för dom att inte vara så mjäkiga utan så på er för att det finns inget fegare än araber. Visar man stake så backar dom och säger kompis kompis men det funkar inte.
En kompis sa när jag frågad honom om vad han ska göra den dagen när Islam blir den dominanta religionen i Sverige. Kommer han att kämpa elller fly.

Han sa bara att han kommer absolut inte kämpa och försöra landet och varför ska han fly...han skulle konvertera till islam.

jag vet att inte alla tänker så och är så men jävligt många är så. Det är kanske detta jävla läget på landet som är fel eftersom det är så jävla kallt och folk har inget temprament och folk har en så bra standrad att de har mer att förlora men vissa saker är viktigar. Heder ( inte den där jävla mena heder utan riktig heder), ära , självrespekt, och att man älskar sitt land och man har saker att älska i detta land och dess historia.

du borde lära dej stava rätt svenska innan du kommer med dina predikningar om hur vi svenskar är, du borde fan vara glad över att vi är så snälla. Men du är ju som alla andra jävla blattar, ska bara ha, gnäll o klag. Åk hem till Balkan o umgås med dina häftiga landsmän istället din patetiska idiot.
Citera
2012-04-02, 12:02
Medlem
Tekannas avatar
Jag gillar svenskar för det mesta.

Dock så förstår jag inte er sjuka folksjälvmordskultur, era egna ledare förnekar att ni finns samtidigt som de gör allt för att få in så många främmande folkgrupper som möjligt in i landet.

Samtidigt har ni NOLL folkgemenskap och familjeband. En svensk flicka kan springa runt på stan, supa sig full och sen bli knullad av alla som vill och jag tänker (medan jag knullar henne ) vafan är hennes pappa? Hennes mamma och hennes syskon? Bryr de sig inte? Skiter svenskar i var deras döttrar gör? Tydligen.

Samma sak med sönerna också, det helt fritt från konsekvenser att bråka med svenskar, andra svenskar kommer inte att göra ett skit, inte ett dugg.

Ska etniska svenskar finnas kvar i framtiden måste ni skaffa er lite balls, annars kommer ni bara blandas bort och försvinna.

Citat:
Alltså skulle ni tillåta samma massinvandring i era länder?

Hahaha, nej, är du tokig? Folksjälvmordskulturen får ni behålla för er själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in