Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-01, 21:10
  #1
Medlem
Be4utifuls avatar
Hej Flashback, jag är en tjej i min bästa ålder som ser helt okej ut, kanske en 7.5/10, är trevlig osv. Inte konstig på något sätt, tror jag

ALLA killar jag har dejtat uppför sig dock mycket nervöst under dejter, de är tvungna att "hämta något att dricka", d.v.s. alkohol, även fast vi bara ser på film eller så. De brukar också gå på toa väldigt ofta, flera gånger i timmen De beter sig helt enkelt väldigt nervöst, har svårt att sitta still osv. Detta är killar i olika åldersspann, men mest i 30-årsåldern, vilket ter sig mycket udda, eftersom de lär ju ha viss erfarenhet av dejting. Och nej, det är inga stoners jag dejtar.

Jag kan verkligen inte förstå varför alla killar blir så nervösa kring mig, jag pratar visserligen inte överdrivet mycket, men det blir inte "jobbigt tyst". Jag dricker heller inte alkohol, kan det ha med det att göra? Att det blir för "nyktert" och spänt? Eller är killar nervösa överlag när de träffar tjejer?

Kan ni bringa någon klarhet i detta så är jag mycket tacksam
Citera
2012-04-01, 21:12
  #2
Medlem
TheGamers avatar
Antingen kanske du luktar? Utseendet?

Eller så kanske dom är törstiga och vill dricka?

Eller så har du bara haft oturen att stöta på osäkra män.
Citera
2012-04-01, 21:13
  #3
Medlem
Kickexs avatar
Maybe they feel like you're way out of thier league...?
Citera
2012-04-01, 21:16
  #4
Medlem
Tror du bara har oturen att träffa osäkra män


Eller personer med överaktiv blåsa
Citera
2012-04-01, 21:18
  #5
Medlem
8-digits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Be4utiful
Eller är killar nervösa överlag när de träffar tjejer?
)
Du kanske helt enkelt är för snygg.
Skulle gissa att de drar på toan direkt för att ringa upp sin polare och skryta vilken jävla brud man fått på kroken
Citera
2012-04-01, 21:27
  #6
Medlem
W.Houstons avatar
Låter konstigt, visst kan man vara lite spänd precis innan man se träffa en ny människa men att sitta och nervös hela dejten låter skumt. Tycker man borde vara så pass säker i sig själv när man är i 30-årsåldern, att man inte behöver vara nervös av damsällskap.
Citera
2012-04-01, 22:02
  #7
Medlem
Be4utifuls avatar
Tack för svar.

Det roliga är att dessa män har utgett sig för att vara väldigt självsäkra, mogna osv.

Då är det bara för mig att finna en icke osäker man, challenge accepted.
Citera
2012-04-01, 22:07
  #8
Medlem
Är du så djävla snygg då? Det kanske är något du fått för dig?
Citera
2012-04-01, 22:18
  #9
Medlem
Fjodorovs avatar
De kanske blir nervösa av risken att bli betäckt av ett träsktroll?
Citera
2012-04-01, 22:20
  #10
Medlem
JJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Är du så djävla snygg då? Det kanske är något du fått för dig?

Om hon såg ut som skit skulle hon troligtvis inte fått hem dejterna från första början och således skulle nog inte denna tråd existera.. Conclusion: Hon ser säkert bra ut
Citera
2012-04-01, 22:25
  #11
Medlem
TheMajoritySayss avatar
Låter som att du skulle kunna vara sjukt snygg och att dom därför blir osäkra
Citera
2012-04-01, 22:27
  #12
Medlem
Ratads avatar
Du dejtar killar med jävligt smaskig sprit i groggskåpet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback