Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-01, 20:39
  #1
Medlem
Räknade från min sexuella debut fram tills nu och kom fram till att jag knullar en ny tjej var fjärde månad ungefär.
Låter som bra mycket mer än vad jag trodde så därför vill jag se hur det ser ut bland andra män i Svea rike.
Min fråga är helt enkelt hur ofta får du ligga med en ny tjej ?
Citera
2012-04-01, 20:54
  #2
Medlem
tarmspreckarelofs avatar
jag snittar på ungefär 0,046 nya tjejer per månad sen min sexdebut. Inte så imponerande
Citera
2012-04-01, 21:44
  #3
Medlem
0.833 i månaden här.

Shit, vad mycket haha. 5 år.
Citera
2012-04-01, 21:48
  #4
Medlem
FreeThinkers avatar
1 vart sjätte månad skulle jag tippa på. Å andra sidan försöker jag inte direkt heller.
Citera
2012-04-01, 22:57
  #5
Medlem
Idinansikts avatar
Denna siffra säger inte så mycket. En 19åring som aldrig haft ett förhållande jämfört med en 30åring som haft förhållande alla år utom 3 som förlorar oskulden i samma ålder kommer ha väldigt skilda siffror. Detta till trots att de har lika hög knull-per-utgångs-ratio.
Citera
2012-04-01, 23:05
  #6
Medlem
Chiffres avatar
0.45 per månad. Får väl se vad som händer med den siffran nu när man är singel igen
Citera
2012-04-01, 23:16
  #7
Medlem
Yes me lord, let the bragging begin!
Citera
2012-04-02, 01:43
  #8
Avstängd
Under 2008 träffade jag 15 tjejer under hela året, efter det har jag varit mer passiv, kanske för att jag närmar mig 30 :P
Citera
2012-04-02, 03:09
  #9
Medlem
Akilles-själs avatar
Har varit ett extremt stort intresse att fixa intimt umgänge för mig i tidigare yngre år.
Men inte på samma sett alls nu längre då man är gift, slö, slapp och omotiverad till det som aldrig för :-)
Är helt ur form för att fixa nya kontakter även om jag skulle anstränga mig idag, bägge dels kroppligen och även mentalt.

Tog mig tidigare troligen ungefär 7 år av praktisk träning att nå min sexuellt extrema peak (från 10 till 17) som den sen vara i nästan lika många år till innan jag succesivt la ner butiken totalt (17 till 22).
Under mitt "high life" bollade man väl väldigt föga komfortabelt med flera bollar i luften samtidigt...
Fixa väl 5 nya nummer om dyngnet i snitt när jag var riktigt riktigt aktiv ("festa" nästan varje dygn i vissa perioder och fixa även kontakter via jobb, skola och allmänna knytpunkter som via ex: lokaltrafik, butiker, nätet, hetalinjen, bekanta, gymet, praktikplatser, kontaktannonser, semestrar etc).

Av dessa var 2-4 solida nummer och räckte till lite mer engagemang och ca 2 hela vägen inom loppet av högst 3 veckor som jag hade som övre tak (orka inte kämpa mer än så för min andel då jag inte hade tålamodet och intresset för det helt enkelt). Alltså när skeppet verkligen börja rulla för mig blev det teoretiskt otroligt mycket dejter/kontakter/telefonsessioner etc.
Men mer dejter kräver även mindre festande och mindre tid för nytt blod och nya "kontakter".
Vidare så är det extremt svårt att hålla reda på vem som är vem med för mycket damer vid sin sida och det leder till väldigt stor stress/press och även mycket spill (så jag prioriterade olika kontakter olika mycket i olika faser, då allt smsande, ringande, flörtande, dejtande och knullande blev näst intill tvångsmässigt beteende).
Men i regel så blev det ca 2-3 nya i veckan och 1-2 gammla (mer bollar går inte att hålla ens någorlunda i luften rent mentalt).
En period på ca 2 år jobba jag som sällskap och då fick man ju sin "närhet" tillgodosett relativt konstant då i abetet och jaga inte nya bekantskaper i alls samma utsträckning längre utan man höll sig mera mätt och utfodrad sas.

Har även varit i längre seriösa relationer pga kärlek och INTE lust/kåthet (som jag aldrig blandar ihop personligen) vilka tagit upp tid och energi från minna mer då "snabba relationer/kontakter".

Jag drog mig tillbaka mer och mer under en svår period vid början av 20 till sen 22 jordsnurr kantat av droger, våld och andra farliga aktiviteter men hade en tajt relation med minna då rätt stadiga 3 "flickvänner" som sen blev 2 och tillslut under ett ultimatum var tvungen att välja bara 1 vilken är min fru idag och vi har varit tillsammans sen 14 och är nu 31. Dessa 2 tjejer var minna tvillingsjälar och hade utstått extremt mycket pina för mig så det var inte utan problem som jag var tvungen att välja, långt långt därifrån...
Det var bland det värsta jag varit tvungen att göra och något som ger mig ångest in i skelletet än idag.
Det går inte en natt utan att jag vaknar kallsvettig med bulltande hjärta från hur jag tänker på hur hon mår och hur hon har det och mitt svek mot henne :-(
Men dom ville inte dela mig utan ha allt eller inget i slutändan tyvärr, hade jag inte älskat min fru så enormt mycket hade jag nog hellre tagit livet av mig än att lämna min andra kvinna :-(

Nu är min fru nästan det ända jag lever för och jag har aldrig värdesatt något som jag värdesätter henne, jag är en större del av henne en vad jag är av mig själv och jag hade utan tvekan dött för henne 10 gånger om.
Hon gav sitt liv för mig och jag mitt för henne och utan henne finns jag ej eller något i mitt liv.
Citera
2012-04-02, 03:30
  #10
Medlem
Snittar på strax under 0,5 tjejer i månaden, blev 0,48 eller något sådant. Grejen är att jag har gått igenom två (delvis frivilliga) svackor på ~6 månader där jag frivilligt avstod från att ligga med tjejer pga varierande orsaker, och alla vet hur det fungerar. När du inte vill ligga så kommer plötsligt tjejer från alla håll och vill ha dig. Go figure.
Hade jag inte haft de två "svackorna" och samtidigt satt på de tjejer som nästan bad mig om att få ligga hade statistiken varit mycket bättre, men det spelar inte så stor roll. Bara intressant att ibland tänka på hur bra ens statistik kunde varit under andra omständigheter, och jag är ganska säker på att alla män i den här tråden tänkt likadant någon gång.

En tjej varannan månad är nog inte riktigt så mitt sexliv ser ut, men det kan vara väldigt varierande resultat från månad till månad. T.ex. under mars så låg jag med tre tjejer, varav två av dem var nya som jag aldrig hade legat med förut. Sedan så har jag ju dåliga månader där jag inte lyckas med någonting alls, brukar oftast vara under vintern som det går som sämst för mig.

Intressant tråd, ska definitivt följas
__________________
Senast redigerad av kharabam 2012-04-02 kl. 03:34.
Citera
2012-04-02, 06:33
  #11
Medlem
housemusiclovers avatar
Jag e 21, forlorade oskulden for 4,5 år sedan, legat med 13 brudar. 54 månader på 13 brudar..cirka 0,25 per månad. Dock hade jag en relation på ca. 2 år i borjan och dartill små relationer på ca. 1 år till. Men under mitt singelliv, som varit mestadels sista 1,5 åren, har det blivit 9 brudar..Aeh, nu forsoker jag battra på mina siffror, det e 0,25 och inget annat
Citera
2012-04-20, 02:43
  #12
Medlem
RadikalFails avatar
Jag har snittat på 10 år ca 0.125 killar per månad. Oo

Dock hade jag uppehåll från sex på 2 och ½ år... Så det är väl därför.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback