Har ett problem med min laptop av märket Acer, jag vill använda min teve som dataskärm.
Det har funkar förut att "byta" skärm helt så att den på datorn slocknar så jag har allt på teven, men nu så funkar detta inte, utan jag kan bara "dra" över program till teven..
Hurfan löser jag detta? Har suttit i bildskärmsinställningar nu i ett par timmar, har även provat att starta om datorn och dragit ur hdmi-sladden ett par gånger.
En av F knapparna har en ruta, med ett streck på varje kortsida och en större ruta omkring dessa. Det är snabbknappen för att ändra hur datorn uppfattar skärmläget.
En av F knapparna har en ruta, med ett streck på varje kortsida och en större ruta omkring dessa. Det är snabbknappen för att ändra hur datorn uppfattar skärmläget.
om du har windows 7 så går du in på kontrollpanelen - utseende och anpassning och sen in på anslut till en extern bildskärm och där har du en flik som heter bildskärm så om du har HDMI-kabeln inkopplad och tv:n igång så ska du kunna ändra där till vilket du vill ha......skika pm om det inte funkar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!