• 11 334 online
  • 1 203 508 medlemmar
  • 62 273 715 inlägg
2012-04-01, 03:43
Medlem
Phantom8097s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Då föreslår jag att du köper en hora i stället. Det är snabbt, enkelt och bekvämt. Problem solved.
Jag köper tyvärr inte horor. Jag vill ha sex med en kvinna som ställer upp på egen fri vilja, utan någon som helst press på sig.
Citera
2012-04-01, 03:49
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom8097
Jag köper tyvärr inte horor. Jag vill ha sex med en kvinna som ställer upp på egen fri vilja, utan någon som helst press på sig.

Och jag talade just om för dig hur du ska göra.
Kvinnor fungerar inte likadant som män. För att lyckas måste du lära dig hur kvinnor fungerar.
Citera
2012-04-01, 03:57
Medlem
Gör på samma sätt som när du skaffar en kvinna du kommer tycker om.
Men håll dig lite lurigt borta från alla seriösa grejjor. Tillslut lär hon sig vad du är ute efter, och om det inte tilltalar henne så får du leta vidare. Jag tror verkligen inte på att rakt ut säga, tja jag vill ha en KK.
Citera
2012-04-01, 04:01
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Kvinnor fungerar inte likadant som män. För att lyckas måste du lära dig hur kvinnor fungerar.

Fast finns nog kvinnor som är som TS, mest vill njuta utav sex utan några fasta relationer, dock tror jag inte han lär stöta på en tjej från ingenstans och slutar i säng men att behöva ha dejter ska nog inte behövas.

Nätet är nog enklast att finna någon och gör det bara inte för komplicerat då tröttnar ni bara för som jag uppfattat det med kk förhållande är endast sex och inte en massa känslor och komplicerade situationer
Citera
2012-04-01, 04:31
Medlem
Citat:
Jag skulle vilja träffa en tjej och få henne i säng, utan att för den skull börja nässla mig in i en seriös relation, med en massa dejtande, middagar, bio osv.
Jag behöver nu hjälp av människor som har erfarenhet av detta, och tips på hur jag ska lyckas.

Det bästa och lättaste hade ju varit om eskort verksamhet hade varit lagligt, men tyvärr så är det ju diskriminerande och förnedrande enligt våra politiker. Det här straffarfaktiskt folk som inte är ute efter förhållanden. Likadant som på alla hjärtans dag när tidningar skriver på h dagen, "så här kan du tillbringa tiden med din tjej, ha bästa sexet o bla bla bla," men dom glömmer ju bort dom som bestämmer sig för att inte ha tjej, ska man då bli tvungen att välja bort sex också?

Jag är själv ute efter samma sak att bara hitta kvinnliga kk. Det vanligaste är väl att gå genom internet, men det är svårt också. Man har ju vissa krav även om det bara är ett kk. Hon ska ju se bra ut hyfsat i alla fall, helst ha en bra kropp, (beroende på vad man gillar).

*Det finns ju knullkontakt
*Klubb6
*Snuska
*Säkert många fler sidor

Men hur stor är chansen att få något genom dom här sidorna? kan inte svara i % eller något sådant, men av egna erfarenheter så är det väldigt svårt, beroende på vilka krav man har. På dom här sidorna är dom nästan överbefolkade med killar som söker efter kvinnliga kk. Tjejerna blir rent av mail bombade av killar i alla åldrar.

Ett annat sätt och fixa en kk, är ju att bjuda hem tjejer och dricka alkohol med dom, men det blir ju lite drygt tillslut särskilt om du nu inte får (ligga), då vaknar man upp själv och utan en tjej där, istället har du en bakfylla och eventuellt ångest.

Känns ju nästan som ett slag i magen att behöva dricka alkohol för att man ska få ligga. Ex Man kan ju inte precis gå fram till tjejer på stan och fråga, hej vill du ligga? Eller fråga runt i kompiskretsen så gör man oftast inte.

Är ju i princip lättare att skaffa sig ett jobb, än att hitta en bra kk som du passar bra ihop med, och som lever upp till det man söker efter.

Vilka andra sätt funkar? Ja den som vet kan ju berätta, jag antar väl att man får åka över till Danmark och besöka en eskort, för att hitta en kk på dom kraven man söker.
Citera
2012-04-01, 08:06
Medlem
1496s avatar
Någon som vet hur bra dessa kk sidorna är? Berätta gärna om era erfarenheter.
Citera
2012-04-01, 08:17
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gadden91
Jag låg med 5 st snygga tjejer en gång. Bland de bästa dagarna i mitt liv.

Men ska du skaffa en kk, gör det gratis då. Ge inte henne pengar.

Då är det en hora som vi talar när pengarna kommer in i bilden *host host*
Citera
2012-04-01, 08:25
Medlem
Kickexs avatar
Jag hade en kk en gång i tiden. Dock så hade hon en skitig personlighet och var ganska "rough"
Men det sket ju jag i som den kille jag är och gick bara efter hennes vackra utseende istället
Anyways, nu talar jag ju ändå med endast henne som erfarenhet inom 'kk' men jag tycker inte att det är något speciellt efter någon vecka.
Bättre att vänta på den rätte, om den nu ens existerar.
Citera
2012-04-01, 08:54
Medlem
Dubyas avatar
Citat:

Finns många tjejer man får i säng första träffen.
Nätdejting vet jag dock inget om. Hade trott att de flesta kvinnor där söker kärleksrelationer. Hur skriver de att de endast vill ha sex? För på sidor som uttryckligen är för sexkontakter så går det tusen killar på varje tjej.
Citera
2012-04-01, 09:33
Medlem
Grainger-13s avatar
Tre lätta sätt......

Stöt hårt på tjejer som nyligen blivit dumpade och som behöver en reboundkille för lite löst sexande
Fördelar:
Är ofta inte redo för ett nytt förhållande
Vill leka av sig

Nackdelar:
Du kan ibland få ta hand om emotionellt bagage
Se upp med tjejer som letar efter nytt boende

Stöt på Kvinnor aka MILF (helst gift, vuxna barn och tråkig make) som behöver en ung älskare
Fördelar:
Erfarna och har du tur även törstande efter all form av uppmärksamhet
Har du riktigt tur så har sista mensen redan lämnat perrongen

Nackdelar:
Maken (alla indikationer på att han jagar ska tas på största allvar)

ONS x flera, visa framfötterna i sängen (inte bokstavligt ), sluta varje encounter med att ge henne ditt nummer
Fördelar:
Kan bli en jävla massa ONS innan du hittar rätt
Se varje ONS som en bedömningssport, hör hon av sig gjorde du något bra

Nackdelar:
Kan bli en jävla massa ONS innan du hittar rätt
Risken är att tjejen hör av sig efter en blöt utekväll när hon misslyckats med sina parningsrop på krogen, mao det kan bli fyllesex där bara hon är full.
Sjukdomspanoramat är imponerande
Citera
2012-04-01, 11:37
Medlem
Phantom8097s avatar
Jag tror att bästa sättet att ordna en kk är helt enkelt genom att ragga mitt på dagen, ute på stan.
Gå fram till en random tjej som ser bra ut, och sedan börja ragga.
Märker man att hon visar intresse, och man sköter sitt spel/sina kort rätt så kan man kanske efter en stund bara se henne i ögonen och typ säga "du är jättefin, och jag är ute efter en het sexpartner. Vill du ställa upp?"
Denna approach kräver givetvis att man som person inte har några som helst blygsamma spärrar, inget samvete eller ånger. Man är iskall helt enkelt i situationen.
Då tror jag man har en övervägande chans att hon direkt på plats faktiskt överväger ditt förslag?
Citera
2012-04-01, 11:49
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Jag tror att bästa sättet att ordna en kk är helt enkelt genom att ragga mitt på dagen, ute på stan.
Gå fram till en random tjej som ser bra ut, och sedan börja ragga.
Märker man att hon visar intresse, och man sköter sitt spel/sina kort rätt så kan man kanske efter en stund bara se henne i ögonen och typ säga "du är jättefin, och jag är ute efter en het sexpartner. Vill du ställa upp?"
Denna approach kräver givetvis att man som person inte har några som helst blygsamma spärrar, inget samvete eller ånger. Man är iskall helt enkelt i situationen.
Då tror jag man har en övervägande chans att hon direkt på plats faktiskt överväger ditt förslag?

Jag skulle ju aldrig i livet "ställa upp" .... Fy fan.
Men det finns kanske andra typer av tjejer som gillar sånt. Jag skulle visserligen kunna tänka mig att ha en kk, men då ska det vara en kille som jag har en så stark sexuell dragning till att jag blir helt galen av honom. Han måste vara minst skitsnygg, vältränad, sexig, med en blick som eld och lågor, han måste ha en trevlig personlighet och jag måste känna att han respekterar mig och att han vill ha mig, och just mig, lika mycket som jag vill ha honom. Om jag får minsta känsla av att jag är utbytbar för honom så får det vara.

Men lycka till.
Citera