Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-16, 20:08
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CODGUY
Nej denna gången får man hoppas att han har skitit i det blå skåpet!!!
för vad.bli misstänkt är hur lätt som helst att bli i detta land.kan även du bli.samt alla jävla ryckten som sprids om alla.tråkigt inte folk kan sköta sig själva.men men de har väll inte något annat att fördriva sin tid med.JOCKE
Citera
2013-05-16, 20:10
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knaskakan
Det rättfärdigar inte på något sätt någonting som han gjort men, Dick har faktiskt inte haft en lätt uppväxt eller vuxenlivet för den delen heller. Bott hos pappan för att mamman inte ville " ha honom". Å jag kan tänka mig att han mått ännu sämre när flera syskon föds och mamman vill ha dem och de får bo hos henne... Å pappans uppfostringsmetoder kanske inte var de bästa heller.., det är allmänt känt att dick snattat ganska mycket i sina dagar o om han kom hem med byte så var han en duktig pojk men när han åkt fast så fick han rejält med stryk!
bevis på ryckten.känt honom länge.du skriver mycket skit.men sådant kastas i ansiktet tillbaka oftast.JOCKE
Citera
2013-05-16, 20:12
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen88
Gick i samma klass som Dicks dotter! Och källorna om Dicks smuggelsprit stämmer bra. Har köpt en del där, trist att en smugglare är borta men har andra källor i säffle dock.

Edit: Min källa säger att Dick ska ha något att göra med narkotika och det hela gick fel, därav mord. Källan kan ifrågasättas. (Känner han sen gammalt och narkotika skall har varit inblandat ett flertal gånger innan.)
hm.narkotika.ja där ser man ryckten.JOCKE
Citera
2013-05-16, 20:13
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niclas71
tänker på Dicks pappa nu väl? smuggelspriten menar jag, Dick har inga barn. oavsett hoppas jag han försvinner från Säffle ett bra tag
hm.inga barn du vet inte så mycket
Citera
2013-05-16, 20:18
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niclas71
undrar om dom inte har gjort om det där, skyller dom på varann åtalar dom allihopa, och dömer rakt av oavsett vem som gjort vad, ska inte svära på det men har för mej att det är så numera. Kan ju ha fel
dömmer den skyldiga
Citera
2018-01-05, 18:27
  #162
Medlem
finns det någon fup på detta fallet?
Citera
2024-01-26, 21:44
  #163
Medlem
Nån som vet vad Dick deutchm*nn gör nuförtiden? Arbetslös och dum i huvudet antar jag. Men vad mer?
Citera
2024-01-29, 14:03
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasteraskillen
Nån som vet vad Dick deutchm*nn gör nuförtiden? Arbetslös och dum i huvudet antar jag. Men vad mer?
https://www.nwt.se/2024/01/22/man-ri...a-honom-36e64/
Citera
2024-01-29, 21:50
  #165
Medlem
KlibbigaKlaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4343
dömmer den skyldiga

Hörrudu Runken, du kanske sitter på bra förhandsinformation om vad Dicken pysslar med nuförtiden? Varför rullator?
Citera
2024-01-30, 19:00
  #166
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Misstänkt mord på 51-årige Jerry Eriksson i Säffle

Ny rubrik: Misstänkt mord på 51-årige Jerry Eriksson i Säffle (mars-2012)

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback