Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-29, 23:41
  #1
Medlem
Hej, min gamla runkburk sjunger på sista versen verkar det som

När jag startar datorn så kommer det fram keyboard error or no keyboard present.... det säger ju sig kanske självt att tangentbordet inte funkar...men jag har testat att bytt batterier och testat med ett annat tangentbord oxå så tangentbordet funkar....om jag stänger av strömmen till datorn då så kommer jag förbi det där och windows xp börjar laddas eller vad man säger men sen så startar datorn om sig själv ....så är vi tillbaka på ruta ett....någon som har något tips?

kan inte komma till någon meny, så jag kan inte starta i felsäkertläge osv
Citera
2012-03-30, 03:51
  #2
Medlem
Kom igen grabbar, någon som vet ungefär vilken del av datorn jag ska hamra på ? Blir sjukt glad för minsta möjliga tips
Citera
2012-03-30, 18:40
  #3
Medlem
En sista bump då ^^ Om vi skiter o tangentbordskiten då? Vad ska man göra om datorn startar om sig själv innan man kommer in i den ^^ ? Någon ängel där ute =D ?
Citera
2012-03-30, 18:59
  #4
Medlem
Pl0xans avatar
har du usb tangent bord eller den gamla ingången ps2?

Edit: skriv gärna det exakta felmeddelandet du får också.
Citera
2012-03-30, 19:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
har du usb tangent bord eller den gamla ingången ps2?

Edit: skriv gärna det exakta felmeddelandet du får också.



Tja! Välkommen till diskussionen

Hmm jag har ett trådlöst tangentbord så det är väl en liten mojäng som går in i usb porten...
Men som sagt, stänger jag av strömmen o startar om datan så blir det inget keyboard error utan då så skippar den det o sen efter ett tag så startas den om
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback