• 1
  • 2
2002-11-18, 16:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Mycket bra ide, krävs mycket bättre ordning på forumet.
Sen så tycker jag själv bara att det är kul att ha dig kvar här Pharmacist.
Citera
2002-11-18, 17:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Tack för att jag fick hamn på listan över kandidater, men ni kan ta bort mig.

Jag är alldeles för snäll för att kunna flytta omkring inlägg och rätta folk när de har "fel", jag svarar bara på frågan som ställs. Dessutom skall jag i fängelse snart och kan inte ta hand om forumet.

Jag vill bara titta in då och då och svara på vad som verkar intressant/relevant...

Återigen, tack!

-Stanley
Citera
2002-11-18, 17:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stanley
Tack för att jag fick hamn på listan över kandidater, men ni kan ta bort mig.

Jag är alldeles för snäll för att kunna flytta omkring inlägg och rätta folk när de har "fel", jag svarar bara på frågan som ställs. Dessutom skall jag i fängelse snart och kan inte ta hand om forumet.

Jag vill bara titta in då och då och svara på vad som verkar intressant/relevant...

Återigen, tack!

-Stanley

varför ska du in i finkan?
Citera
2002-11-18, 20:19
Medlem
Har skrivit klart och tydligt var man ska posta inlägg. Tydligt att folk varken bryr sig eller läser. Ni klagar på att det skrivs för mkt skit. Visst kan jag börja moderera hårdare. Men då kommer det bli som i många andra ickenämnda forum här där 90% av inläggen handlar just om censuren. Men är det så det ni vill ha det så kör vi så.
Citera
2002-11-18, 20:25
Medlem
Sen tycker jag det är konstigt att ni som klagat aldrig hört av er till mig med vad ni tycker är fel och vad som bör ändras? Tyder på att ni inte bryr särskilt mycket. Kommer som sagt börja med att flytta alla inlägg som alla IQ-befriade postar fel hela tiden. Är det nått mera som är fel så maila mig.
Citera
2002-11-20, 00:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stanley
Jag skall in för narkotikabrott, brott mot lagen om brandfarliga och explosiva varor och allmänfarlig verksamhet.

-Stanley

Tråkigt... :cry: Vill önska dig en så pass bra vistelse som det bara går, kan väl inte vara kul öht, men som sagt, hoppas att det blir så "lite dåligt" som möjligt, och att vistelsen blir kortast möjliga! Kan inte tänka mig att något av dina brott har varit egentligen "ont".

Hade så gott som möjligt är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in