Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-01-15, 22:44
  #49
Medlem
[quote=Hallowen|55979510]
Citat:
Ursprungligen postat av yegori

Så problemet för judarna är att det inte går att döda 90% av jordensbefolkning tillräckligt snabbt så därför väljer man lågintensivt dödande typ flour i tandkräm.

Alla håller med ingen i klassen som kan komma på ett snabbare sätt att döda fler fortare ?

En sådan jävla enfaldig förklaring, jag har läst på högerextrema Nordfront och där hatar man jdar 24/7. De brottas med samma problem nämligen att judarna är lågbegåvade samtidigt som de styr och äger allt, pengar,politiker/MAKTHAVAR, MILITÄR RESURSER OSV.

Hur kan lågbegåvade uppnå allt detta, svaret är att judar stjäl allt den vite mannen tar fram.


Detta är givetvis lögn men den behövs för att fortsätta skrämma människor att någon/några vill ta över världen. Judarna passar perfekt för den rollen, men bara för att rollbesättningen är bra kan filmen vara skit.

Nej jag tror inte på någon lågintensiv judisk elak plan (det verkliga problemet är ju det motsatta det pågår konferenser om hur vi ska kunna föda jordens ÖKANDE befolkning.

1. Jag tror däremot att girighet och makt fullkomlighet finns, vilket innebär att företag
som ska konkurrera för att konkurrens ger det bästa priset i hemliga möten kommer överens om spelregler som hämmar konkurrens.

2. Jag tror att det finns diktaturer som högintensivt slaktar sin egen befolkning för att behålla sin makt.

3. Jag tror på hemliga politiska överenskommelser i Demokratier där politiker kommer överens utan den öppenhet Demokratin strävar efter.

5. Jag tror att det finn länder som vill bli världsledande (USA,KINA,RYSSLAND) och att det pågår samtal mellan dessa länder på lägre nivå än presidenter, ministrar etc.


Men när det kommer till detta protokoll så blir bara sättet att skriva på ett fel i sig. Det verkar vara skrivit inte som ett protokoll utan för att reta upp alla andra än judar.

Så gör ett nytt försök med de verkliga problemen

Inte många som påstår att judar är lågbegåvade.

Hur skulle en liten grupp kunna utrota resten hade du tänkt? Finns inga snabba lösningar i dagsläget därav lågintensiva metoder i kombination med krig osv.

De som verkligen styr världen är de som äger media och lånar ut stora summor pengar till olika länder. Det rör sig om ett fåtal bankfamiljer, med Rothschild i spetsen, som finansierat BÅDA sidor i krig så att miljontals människor dött. Helt för egen vinning. De skiter fullständigt i dig och mig, men bryr sig på sin höjd om sina judiska fränder. Det är därför en ny världsordning med judarna i centrum har utlovats (New York Times 6 oktober 1940 sid 10). En ny världsordning med en världsregering. En värld utan nationer, och det är därför mångkulturalismen drivs på och varför idiotiska journalister talar om världsmedborgare. Det är också därför som vi har Jewropean Jewnion som är ett embryo till en världsregering.

Resten vill dessa bankfamiljer se förslavade eller döda, för vi utgör bara ett hot mot deras maktställning. Nationalism och allt som är sunt och naturligt fungerar som motgift mot deras hjärntvätt.
Citera
2016-01-16, 00:53
  #50
Medlem
HipToBeSquares avatar
Enligt protokollet så ska det ske ett krig mellan araber och sionister vilket kommer bli mycket blodigt. Tittar man nu på massinvandringen av araber så är det uppenbart att syften med massinvandringen är just detta krig. De tar hit massor araber som drillar att hata europeer samtidigt som de organiserar diverse upplopp och ofredanden för att få igång hatet mellan grupperna.

Krigsföring i stadsmiljö är extremt svårt och europas teknologiska försprång hjälper inte här eftersom de redan är inne i Europa.

Vi borde knivhugga våra politiker till döds för att dem är med och arrangerar detta.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback