Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-28, 21:29
  #1
Medlem
Någon som har testat eller som vet om det ens är lagligt? och biverkningar?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...stogen-xr-240g
http://www.youtube.com/watch?v=r0-IOBvCOzI

Testogen-XR

Världens första testosteron- och kväveoxidbooster.
Omedelbar och märkbar skillnad i kraft och pump.
Höjer testosteronproduktionen upp till 42 %.
Ökar muskelmassa och minskar kroppsfett.
Överlägset utnyttjande av ATP, aminosyror och vitaminer.
__________________
Senast redigerad av Basketkent 2012-03-28 kl. 21:37.
Citera
2012-03-28, 21:33
  #2
Medlem
Bal1s avatar
Så det är deeet som är hemligheten bakom hans fysik.
Tumregel: Är det något som ska ge märkbara resultat i muskelutveckling eller fettförbränning och det är lagligt, så fungerar det inte. 90% av fallen. Undantaget prohormoner o dyl men det är väl inte lagligt i Sverige?
Citera
2012-03-28, 21:34
  #3
Avstängd
creepingdeaths avatar
verkar rätt ny produkt så hittar inga recensioner på dom vanliga ställena (supplementreview och t ex bodybuilding.com)
Citera
2012-03-28, 23:11
  #4
Medlem
sibbanns avatar
Tror knappast gymgrossisten skulle sälja detta om det innehöll massa olagliga substanser. Antagligen ett i mängden med ett coolt namn osv som folk tror gör mirakel
Citera
2012-03-28, 23:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basketkent
Någon som har testat eller som vet om det ens är lagligt? och biverkningar?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...stogen-xr-240g
http://www.youtube.com/watch?v=r0-IOBvCOzI

Testogen-XR

Världens första testosteron- och kväveoxidbooster.
Omedelbar och märkbar skillnad i kraft och pump.
Höjer testosteronproduktionen upp till 42 %.
Ökar muskelmassa och minskar kroppsfett.
Överlägset utnyttjande av ATP, aminosyror och vitaminer.
Verkar som ett klassiskt preparat som de säljer till folk som inte har någon koll.

Så som jag har förstått det är alla lagliga testoboosters helt värdelösa och en ökning på 42% ingenting.
Citera
2012-03-29, 00:37
  #6
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojaksissla
Verkar som ett klassiskt preparat som de säljer till folk som inte har någon koll.

Så som jag har förstått det är alla lagliga testoboosters helt värdelösa och en ökning på 42% ingenting.

Det stämmer. Du måste upp i en ökning på flera 100% innan något märkvärt händer och sådana nivåer når man inte utan preparat.
Citera
2012-03-29, 00:39
  #7
Avstängd
creepingdeaths avatar
tycker dock ronnie colemans signatur är snyggt skriven.
Citera
2012-03-29, 11:33
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Det stämmer. Du måste upp i en ökning på flera 100% innan något märkvärt händer och sådana nivåer når man inte utan preparat.
Jag vet att detta är den allmänna åsikten bland kunniga och att de som testat testoboosters oftast inte märker något, men finns det någon fakta bakom detta om att 42% inte är någonting och att man behöver en ökning med flera hundra procent?

Jag försökte kolla upp detta förut genom att hitta siffror på vad en normal man har för testo, räkna ut hur mycket 42% ökning innebär och jämföra det med en nybörjarkur testo. Resultaten blev underliga, men det var nog för att de enda siffrorna jag hittade på testo det var testosteron per cl blod. Så frågan är hur man ska räkna för att jämföra det med injektioner av testo. Mängden testo i kroppen av en 250mg e5d borde man ju kunna använda roidcalc eller något för, men hur man ska omvandla testo per liter vettefan, man kan väl inte riktigt multiplicera med hur mycket blod man har eller? Det kanske är så att större personer har mycket mer testosteron så man kanske visst kan det.

Hursomhelst tycker jag att vi borde försöka få fram fakta på detta istället för att säga att testobooster är värdelösa utan att kunna backa upp med studier eller uträkningar. Inte för att jag inte tror att de suger, för de allra flesta som testat tycker att de är värdelösa, men man ska kunna visa hård fakta på sånt här för att bevisa det en gång för alla.
Citera
2012-03-29, 12:06
  #9
Medlem
Enzymes avatar
Är det inte så att mängden testosteron i kroppen varierar naturligt under dygnet och att skillnaderna under dagen är mycket större än dom skillnader som kan induceras med sk boosters? 42% säger mig inget. Sen verkar tillverkaren alltid försöka kränga sina produkter med att man minsann både bygger och deffar samtidigt på skiten.
Citera
2012-04-04, 01:09
  #10
Medlem
Här kommer innehållsförteckningen:

Testogen-XR Patentskyddad blandning
D-Asparginsyra, L-Karnitin Tartrat, Agmatin, Grönt te extrakt,
Taurin, Horny Goat Weed (Epimedium Grandiflorum), Nässelrötter, SensaCool, AstraGin, Kalcium, D-Glukarat och rött vin.


Det är väl bara DAA som påverkar testosteronet?
Citera
2012-04-04, 02:50
  #11
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poetpoet
Här kommer innehållsförteckningen:

Testogen-XR Patentskyddad blandning
D-Asparginsyra, L-Karnitin Tartrat, Agmatin, Grönt te extrakt,
Taurin, Horny Goat Weed (Epimedium Grandiflorum), Nässelrötter, SensaCool, AstraGin, Kalcium, D-Glukarat och rött vin.


Det är väl bara DAA som påverkar testosteronet?

Dafuq did I just read?
Citera
2012-04-04, 05:03
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poetpoet
Här kommer innehållsförteckningen:

Testogen-XR Patentskyddad blandning
D-Asparginsyra, L-Karnitin Tartrat, Agmatin, Grönt te extrakt,
Taurin, Horny Goat Weed (Epimedium Grandiflorum), Nässelrötter, SensaCool, AstraGin, Kalcium, D-Glukarat och rött vin.


Det är väl bara DAA som påverkar testosteronet?

Sänker en vinare innan passet bara, superstark!

Att man ens tvivlar på att skiten skulle fungera gör mig skrattfärdig, laglig testobooster? Kom igen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback