Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-19, 11:44
  #1597
Medlem
Ördögs avatar
Den här tråden ska i alla händelser inte bli infertil.

(FB) Somalier, 28 procent av männen och 18 procent av kvinnorna har jobb.
Citera
2021-02-03, 12:32
  #1598
Avstängd
jag tycker att det på alla sätt är fel att dessa människor som inte är svenska ska komma hit till vårt land, de kommer bringa med sig kriminalitet och terrorism, det kommer att vara fler skjutningar ju fler jävla invandrare vi får. de ska alla ut, innan de färgar av sig!
Citera
2021-02-03, 23:17
  #1599
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
Tillåt mig tvivla. Till exempel har jag aldrig någonsin träffat på en somalie som är något högutbildat som ingenjör, programmerare eller läkare.


Njäsch, många afrikanska invandrare UTGER sig för att vara Somalier. Dom har lärt sig att Somalier lättare får uppehållstillstånd, så dom låtsas vara paperslösa somalier - fast dom egentligen är bredaxlade bamsepenisar från Västafrika (Gambia, Elfenskusten, Liberia m.fl)

Dessutom jobbar jag inom Socialförvaltningen, så jag ser dagligen dessa sk "fake-somalier" i div ärenden.
__________________
Senast redigerad av Bullfetta 2021-02-03 kl. 23:19.
Citera
2021-02-15, 22:08
  #1600
Medlem
neuron-drones avatar
Alla trådar om somalisk lukt är låsta. Antar att mods anser att de är osakliga.

Men innan detta blir raderat vill jag säga detta. Somalier och andra grupper med mycket kusingifte riskerar recessiva sjukdomar. En sjukdom av många som fått fäste främst hos somalier verkar det som, är sjukdomen TMAU. Den påverkar inget annat än lukt. Den finns i hela världen men verkar överrepresenterad i vissa delar. Båda föräldrarna har anlag, men bara med två gener får man sjukdomen.

Kvinnor drabbas hårdare, troligtvis pga hormoner. Man luktar även ännu mer med dålig hygien, men man luktar tyvärr som ren också eftersom allt i kroppen luktar. Det är ett ämne de inte klarar av att bryta ner, därför blir lukten till.

De som luktat på TMAU beskriver det som illaluktande eller ruttet. Sjukdomen kallas fiskstanksjukan fast nästan ingen anser att det är fisk det luktar. Intressant nog finns det genetiska avvikelser hos de som är runtomkring, ganska många känner lukten men vissa kan inte känna den, det enda de känner är att det svider i ögonen. Därför har det uppkommit diskussion huruvida de luktar. Eftersom vissa inte genetiskt kan känna lukten.

Det är inte personens fel att hon luktar. Det är alltså en sjukdom det är tal om.

I västvärlden om man har denna sjukdom blir man satt på en diet som inte producerar de luktande ämnena. Men eftersom sjukvården inte fått upp ögonen har inga somalier fått kostrestriktioner och just somalier verkar olyckligtvis äta just de sakerna som får sjukdomen att lukta.

Det är dåligt av sjukvården att inte ta tag i detta eller erkänna att det är ett problem, för då är man rasist. Men hade det varit en livshotande genetisk sjukdom som de hjälpte med hade det varit rasism då?

Det finns genprov att ta för att bevisa att någon har sjukdomen.

Dessa kvinnor kommer ju vara uteslutna ur det svenska samhället så länge som de luktar. Därför ska de ha hjälp. Dessutom borde vi hårdare avråda från kusingifte som är lagligt i landet. De har ofta genen som gör att de inte kan känna lukten. Så de vet alltså inte om detta själva.

Jag kan inte heller känna lukten. Det sticker bara i ögonen. Medan mina kompisar ulkar och vill kräkas. Ingen överdrift. Somalierna behöver hjälp med detta.
Citera
2021-02-16, 13:12
  #1601
Medlem
Sankronizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Njäsch, många afrikanska invandrare UTGER sig för att vara Somalier. Dom har lärt sig att Somalier lättare får uppehållstillstånd, så dom låtsas vara paperslösa somalier - fast dom egentligen är bredaxlade bamsepenisar från Västafrika (Gambia, Elfenskusten, Liberia m.fl)

Dessutom jobbar jag inom Socialförvaltningen, så jag ser dagligen dessa sk "fake-somalier" i div ärenden.

Man märker att du ofta är och skriver positivt invävd negerpropaganda.
Du har aldrig funderat att ändra ditt namn till Niggerlover eller liknande?
En själlös smutsig svenska som i ett friskt land skulle skämts och hållt käft.
Citera
2021-02-16, 14:44
  #1602
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Man märker att du ofta är och skriver positivt invävd negerpropaganda.
Du har aldrig funderat att ändra ditt namn till Niggerlover eller liknande?
En själlös smutsig svenska som i ett friskt land skulle skämts och hållt käft.


Skillnaden mellan er islamister och oss svenskar, är att vi svenskar uppskattar kvinnligt ledarskap. Ni österlänningar vill att kvinnan ska stå vid spisen och föda barn. Det här är Sverige, och här är det ni mansgrisar som får skämmas.
Citera
2021-02-16, 17:10
  #1603
Medlem
Sankronizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Skillnaden mellan er islamister och oss svenskar, är att vi svenskar uppskattar kvinnligt ledarskap. Ni österlänningar vill att kvinnan ska stå vid spisen och föda barn. Det här är Sverige, och här är det ni mansgrisar som får skämmas.

Jag är så svensk man kan bli. Och jag uppskattar inte kvinnligt ledarskap för 5 öre, det håller på att förstöra ett en gång Stolt Starkt Sverige.
Men du borde fortfarande fundera på namnbyte, för det hade klätt dig.
Citera
2021-08-04, 06:50
  #1604
Medlem
cerns avatar
Bump!

Hur kommer det sig att Sverige tar in så otroligt mycket Somalier?

Hur kommer det sig att dessa är oftast dom som skjuter för att döda?

Mvh
Citera
2023-03-28, 21:49
  #1605
Medlem
Ördögs avatar
Finns det intresse att bumpa tråden? Den här figuren, Jamma Abdikadir Jammas från Lerum, erkänner öppet att hans familj livnär sig på de furstliga bidrag som betalas ut för hans talrika barnaskara (snart tio stycken).

(FB) Somaliern: Vi försörjer oss på bidragen för våra nio barn
Citera
2023-03-28, 22:01
  #1606
Medlem
Önskade alla somalier repatrierades tillbaka till Somalia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback