2012-03-26, 22:56
Medlem
deathbykebabs avatar
Jag har letat runt som en galning efter en sådan här: Traktörpanna 28 cm med trähandtag.

Jag kan bara hitta varianten med lock och eftersom jag redan har ett vill jag ha en UTAN lock. Någon som vet vart man kan få tag i en sådan?
Citera
2012-03-26, 23:45
Medlem
Reutos avatar
Hur ser den med lock ut?

Spontant när du säger lock, tänker jag på något där locket kan avlägsnas. Om det nu är omöjligt att hitta en utan lock, köp en med lock och ge fan i att använda det.
Citera
2012-03-26, 23:55
Medlem
spoilers avatar
http://bagarenochkocken.se/kokkarl-s...cm-trahandtag/
Citera
2012-03-27, 00:07
Medlem
Masterkrabbans avatar
Har även sett att Clas Ohlsson på triangeln i Malmö har Skeppshultsgrejer, annars har välsorterade Cerverabutiker det.
Citera
2012-03-27, 19:04
Medlem
deathbykebabs avatar
Citat:
Hur ser den med lock ut?

Spontant när du säger lock, tänker jag på något där locket kan avlägsnas. Om det nu är omöjligt att hitta en utan lock, köp en med lock och ge fan i att använda det.

Driver du med mig eller? Givetvis kan man ta bort locket, hur skulle man annars använda stekpannan?! Anledningen till att jag vill ha en lock är som sagt att jag redan har ett lock. Varianten med lock är antagligen bra mycket dyrare än en utan.

Citat:
annars har välsorterade Cerverabutiker det.
Mjo, men dom är också så sjukt dyra. En gryta som kostar runt 1200 på cervera kan du köpa för 7-800 på tex Coop. Mitt lokala Coop har dock inga traktörpannor.

Citat:
http://bagarenochkocken.se/kokkarl-s...cm-trahandtag/
Ah, man tackar! Får duga om inget billigare dyker upp!
Jag är inte snål, jag är ekonomisk.
Citera
2012-03-27, 23:04
Medlem
Reutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathbykebab
Anledningen till att jag vill ha en lock är som sagt att jag redan har ett lock. Varianten med lock är antagligen bra mycket dyrare än en utan.

Självfallet, jag förstod det. Jag ser dock alternativet att ha två lock om det är helt omöjligt att hitta en utan.
Citera
2012-03-28, 00:02
Medlem
elektronikfreaks avatar
Jag har inget svar på din fråga men varför väljer du en Skeppshult gjutjärnspanna med trähandtag? Varför inte välja en med järnhandtag så kan du även ha den i ugnen?
Citera
2012-03-28, 22:55
Medlem
deathbykebabs avatar
Citat:
Jag har inget svar på din fråga men varför väljer du en Skeppshult gjutjärnspanna med trähandtag? Varför inte välja en med järnhandtag så kan du även ha den i ugnen?

Mest för att de med järnhandtag ser för jävliga ut. Trähandtag är överlägset snyggast av de tre modellerna. Sen har jag ugnsformar om jag behöver göra något i ugn.

Jag snubblade dessutom över en panna hos www.lindarn.se
Typ halva priset från tex. Cevera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in