Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-29, 18:49
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jehova.
Du är inte ute och cyklar. Ju mindre substans, desto svårare att upptäcka.

Urinprov vs. blodprov

"Dock är urinprov oftast att föredra, eftersom ämnen finns kvar längre i urin och i högre koncentration. Det finns dessutom fler metoder för att spåra substanser i urin än i blod"

http://www.rmv.se/index.php?id=124


Tack för länken. blodprov FTW
2017-06-22, 16:17
  #14
Medlem
Nice work boys!
Men som tidigare svar från folk så beror det på vad ni tar.

Jag brukar ta Alprazolam Stada 1mg (xanor)

Jag sniffade I mig 4-6st = 6 mg. På fredagen 4st ca kl:17-18:00 - och sista två på lördag morgon runt 10:00


Pissade sen negativt på stickorna på måndagen kl 15:30.

Men jag tränar regelbundet, Äter bara nyttig mat. Och enligt mina egna studier och forskning att bli ren tidigare så använde jag mig av 4 st citroner ( såna som kommer I gul plast och liknar en citron. Alltså bara citron vätskan)

sen tog jag ytterligare 2 st på måndagen efter pisse provet och körde samma rutin. och var ren på onsdagen kl 15.30. och igen. på onsdagen 2 st - Ren på fredag kl 15:30. OBS! Drack bara två citroner dom gångerna.

Så som sagt detta var Alprzolam Stada (gröna plata 1 mg) Dom är bäst om man vill bli ren snabbt med snabb kick. för dom har väldigt om ingen,ev liiiten/små mängder Bindningsmedel.

Lycka till och hoppas ni har en underbar Luuuugn middsommar I Bubblan

MVH//AndeX
__________________
Senast redigerad av andex 2017-06-22 kl. 16:22.
2017-06-22, 17:51
  #15
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback