Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-26, 00:20
  #1
Medlem
xtc1s avatar
Vad tycker ni om det? Jag minns en gång med min ex-tjej så en gång satt jag på toalettstolen av någon anledning.. jag bajsade inte,, vi hade badat i badkaret förmodligen. Men nu till saken... hon kom och satte sig på mig.. och det känndes så sjukt skönt och lägga i min snopp i henne..Just det att båda var nakna och jag satt på toalettstolen gjorde det hela så mycket skönare.. och båda vi var blöta för vi var tidigare i badkaret.

Vad tror ni?
Citera
2012-03-26, 00:22
  #2
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtc1
Vad tycker ni om det? Jag minns en gång med min ex-tjej så en gång satt jag på toalettstolen av någon anledning.. jag bajsade inte,, vi hade badat i badkaret förmodligen. Men nu till saken... hon kom och satte sig på mig.. och det känndes så sjukt skönt och lägga i min snopp i henne..Just det att båda var nakna och jag satt på toalettstolen gjorde det hela så mycket skönare.. och båda vi var blöta för vi var tidigare i badkaret.

Vad tror ni?

Ja... Det var det säkert(?) Vad vill du att man ska diskutera?
Citera
2012-03-26, 00:28
  #3
Medlem
xtc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Ja... Det var det säkert(?) Vad vill du att man ska diskutera?

Att om ni ochså upplevt saken eller what ever.
Citera
2012-03-26, 00:29
  #4
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Ja... Det var det säkert(?) Vad vill du att man ska diskutera?

Varför det är skönt att ha sex på en toalett?

OnT.

Har själv inte haft sex inne på en toalett, varken hemma eller offentligt, men har tänkt på det några gånger. Något som jag måste göra innan jag dör, helt klart!

// Mr. L
Citera
2012-03-26, 00:30
  #5
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtc1
Att om ni ochså upplevt saken eller what ever.

Okeey... Svaret är ja, och de e nice.
Citera
2012-03-26, 00:36
  #6
Medlem
xtc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Okeey... Svaret är ja, och de e nice.

AA det känns lite som Adam och Eva. Hon bara kommer där och sätter sig på dig. Och jag garanterar mitt ex var snygg som FASAN! Hon var en 9/10. M-m-MM
Citera
2012-03-26, 00:37
  #7
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Varför det är skönt att ha sex på en toalett?

OnT.

Har själv inte haft sex inne på en toalett, varken hemma eller offentligt, men har tänkt på det några gånger. Något som jag måste göra innan jag dör, helt klart!

// Mr. L

Är inte grejjen att man är på toa som avgör, utan att ställningarna som man anpassar för utrymmet är bra, haha.
Citera
2012-03-26, 00:37
  #8
Medlem
Testa puppa samtidigt som du kommer.
Citera
2012-03-26, 00:46
  #9
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtc1
AA det känns lite som Adam och Eva. Hon bara kommer där och sätter sig på dig. Och jag garanterar mitt ex var snygg som FASAN! Hon var en 9/10. M-m-MM

AA MHmmm jag är utav det kvinnliga könet och inte lesbisk så det är ingen som kommer och "sätter sig på mig."

Så jävla kul att alla tar för givet att varenda människa som skriver på forumet är grabbar.
Citera
2012-03-26, 00:58
  #10
Medlem
xtc1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
AA MHmmm jag är utav det kvinnliga könet och inte lesbisk så det är ingen som kommer och "sätter sig på mig."

Så jävla kul att alla tar för givet att varenda människa som skriver på forumet är grabbar.

Puss på dig då Det är sant.. att folk tar förgivet att det är män dem skriver med.. men det finns en sanning i det.. ungefär 90% av flashback-användare är män. Så inte så konstigt att dem flesta tar det för givet.
__________________
Senast redigerad av xtc1 2012-03-26 kl. 01:11.
Citera
2012-03-26, 01:03
  #11
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtc1
Puss på dig då Det är sant.. att folk tar förgivet att det är men dem skriver med.. men det finns en sanning i det.. ungefär 90% av flashback-användare är män. Så inte så konstigt att dem flesta tar det för givet.

Jo det är sant, men fortfarande lite kul, då man väldigt ofta kan bli missuppfattad när man antas som kille.
Citera
2012-03-26, 01:10
  #12
Medlem
xtc1s avatar
Det känndes jätteskönt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback