Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-02-16, 02:09
  #37
Medlem
voLcoms avatar
Jag lirar iaf på stormscale om nån undrar, lvl 25rogue undead, herbalism/alchemy, gör la runt 40 - 60(~100 på crittar '13%') o runt 100 - 200 på avslutningslag.

heter pippi gör jag med
Citera
2005-02-16, 12:23
  #38
Medlem
Namn

Någon som vet hur det är med användarnamnen i WoW? Skulle vara glad om folk hette saker som Gragal-al-Guzgob om dom var orcher, eller Muirdin Beardaxe om dom var dvärgar. Om folk kallar sig 'l337 4rch3r' eller 'johnny_da_man' så ställer jag mig ganska tveksam till att inhandla detta spel.
Citera
2005-02-16, 12:38
  #39
Medlem
Johnny Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heliga_Henrik
Någon som vet hur det är med användarnamnen i WoW? Skulle vara glad om folk hette saker som Gragal-al-Guzgob om dom var orcher, eller Muirdin Beardaxe om dom var dvärgar. Om folk kallar sig 'l337 4rch3r' eller 'johnny_da_man' så ställer jag mig ganska tveksam till att inhandla detta spel.
Självklart finns det idioter (fanns särskilt i betan) som kallar sig xXx_DarkHunter_xXx och sånt, men Blizzards namingpolicy är rätt strikt. Ser du något sådant är det bara att rapportera till en GM så tvingar han fram ett namnbyte.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback