Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-02-11, 00:26
  #1
Medlem
CrazyCopKillers avatar
nån mer än jag som sitter väntar på att dom ska öpna servarna
Citera
2005-02-11, 00:28
  #2
Medlem
japp
Citera
2005-02-11, 01:58
  #3
Medlem
CrazyCopKillers avatar
Spelar på Bladefist

vilket jävla namn
Citera
2005-02-11, 02:05
  #4
Medlem
Zagmazhs avatar
ska man avinstallera sin wow final beta installation eller får man någon patch med? ska köpa det på måndag
Citera
2005-02-11, 12:03
  #5
Medlem
LowRiders avatar
hmmm är wow värt att köpa? har inte testat det! men jag tycker att war craft och diablo är skit roliga spel! sitter här och funderar och funderar på om man ska lägga ut pengar på ett spel som man inte ens har testat. Vad tycker ni att jag ska göra?
Citera
2005-02-11, 12:05
  #6
Banned
Elak-Smurfs avatar
tycker så här ja. Har du ett liv utanför datorn så skall du nog inte köpa det .
då sånna spel lätt skapar ett beroende.

sitter du dock framför skärmen 24/7 så skall du npg köpa det ;D
Citera
2005-02-11, 17:05
  #7
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LowRider
hmmm är wow värt att köpa? har inte testat det! men jag tycker att war craft och diablo är skit roliga spel! sitter här och funderar och funderar på om man ska lägga ut pengar på ett spel som man inte ens har testat. Vad tycker ni att jag ska göra?

Du behöver inte ens fundera, köp
Citera
2005-02-11, 17:11
  #8
Medlem
Makehastes avatar
Hade lätt köpt det om jag haft en tillräckligt saftig dator... Funkar nog inte så bra på laptop. Jag borde kanske vara tacksam, jag hade garanterat suttit dygnet runt.
Citera
2005-02-12, 01:04
  #9
Medlem
Spaders avatar
Jag hade nog lätt inhandlat WoW om det kostade 500-600kr och endast det.
Månadsavgift är det enda som hindrar mig från att spela. Spelar ingen roll hur stor eller liten en månadsavgift är... för mig känns det ändå fel att man först måste betala för ett spel och sen fortsätta pumpa in pengar för att få ha kvar spelet (eller iaf den del av spelet som är orsaken till att man handlade spelet i början).

/Spader
Citera
2005-02-12, 14:41
  #10
Medlem
jag har köpt det, men tyvärr kan jag inte aktivera eftersom jag inte har ett visa kort. mina föräldrar har men de är idioter och tror att det är "farligt" att lämna ut sitt kontonummer. jag försöker säga att deras rädsla bygger på okunskap och inte är rationella men de lyssnar som sagt inte, förbannade trångskallar
Citera
2005-02-12, 14:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Jag hade nog lätt inhandlat WoW om det kostade 500-600kr och endast det.
Månadsavgift är det enda som hindrar mig från att spela. Spelar ingen roll hur stor eller liten en månadsavgift är... för mig känns det ändå fel att man först måste betala för ett spel och sen fortsätta pumpa in pengar för att få ha kvar spelet (eller iaf den del av spelet som är orsaken till att man handlade spelet i början).

/Spader

70 kr i månaden är väl en spottstyvel för så många timmars underhållning? tänk på arbetet med WoW sker i linje med att folk spelar det. de förbättrar servrar, lägger in nya vapen/patchar etc.
Citera
2005-02-12, 22:30
  #12
Medlem
Alrion/s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
70 kr i månaden är väl en spottstyvel för så många timmars underhållning? tänk på arbetet med WoW sker i linje med att folk spelar det. de förbättrar servrar, lägger in nya vapen/patchar etc.



där har du fel, det kommer att kosta cirka 130 :- i månaden
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback