Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-25, 22:59
  #1
Medlem
Hur gör jag så att playknappen bara aktiverar Spotify? Använder aldrig WMP överhuvudtaget, men om jag är inne i ett spel (vilket spel som helst) och trycker på playknappen så tas jag till skrivbordet och WMP öppnas. Hur fixar jag till detta?

Det skumma är att mitt gamla tangentbord (steelseries 6Gv2) inte aktiverade WMP, men med mitt nya Razer Lycosa så gör den det.
Citera
2012-03-25, 23:54
  #2
Medlem
Aireess avatar
Jag har samma problem som du, fattar inte hur man fixar det, önskar man bara skulle kunna avinstallera WMP.

Airees.
Citera
2012-03-26, 13:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Jag har samma problem som du, fattar inte hur man fixar det, önskar man bara skulle kunna avinstallera WMP.

Airees.

Jävligt irriterande :/

Är det ingen som känner till en lösning?!
Citera
2012-03-26, 13:43
  #4
Medlem
Borde väl finnas så att du kan ändra vilket program det är bundet till i Razers program om dom nu har ett sådant för deras tangentbord, har inget sådan själv men vet att det alltid fanns sånt med logitechs tangentbord.
Citera
2012-03-26, 13:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statoilraidarn
Borde väl finnas så att du kan ändra vilket program det är bundet till i Razers program om dom nu har ett sådant för deras tangentbord, har inget sådan själv men vet att det alltid fanns sånt med logitechs tangentbord.

Jo precis, det kan jag. Kan välja mellan WMP, iTunes, Real Player och WinAmp. Men väljer jag dem 3 sistnämnda så aktiveras inte spotify på något sätt. Bara om jag har den på WMP så påverkas Spotify, och då kommer detta problem upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback