Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 20:11
  #157
Medlem
Varför alla hatar FBK?
Därför att Värmland är den grunda änden av Sveriges genpool. Frågor på det?
Citera
2017-03-13, 18:51
  #158
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Finns det något lag som egentligen i huvudsak är "omtyckt" utav andra supportrar?
Citera
2017-03-13, 20:28
  #159
Medlem
von_Ss avatar
Jag hatar Färjestad pga Håkan Loob då han under många år har jobbat för att förstöra det jag gillar med svensk idrott. Jag hatar mycket annat med den klubben också men det är nog mest så att jag tar ut mitt hat över Loob på hela klubben.
Citera
2017-03-14, 07:52
  #160
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag hatar Färjestad pga Håkan Loob då han under många år har jobbat för att förstöra det jag gillar med svensk idrott. Jag hatar mycket annat med den klubben också men det är nog mest så att jag tar ut mitt hat över Loob på hela klubben.
Vad bra, då slutar du hata dem nu då när han lämnar?
Citera
2017-03-17, 00:22
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag hatar Färjestad pga Håkan Loob då han under många år har jobbat för att förstöra det jag gillar med svensk idrott. Jag hatar mycket annat med den klubben också men det är nog mest så att jag tar ut mitt hat över Loob på hela klubben.
Och vad har han gjort?
Citera
2017-03-17, 06:36
  #162
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Och vad har han gjort?

Han har i alla år propagerat för att stänga SHL, ändra i allt som gynnar lagen nedifrån och att starta diverse europaligor för han tror att vi vill se stjärnorna i KHL istället för våra egna kära lag. Han är unikt korkad men verkligheten har kommit ikapp honom och ingen håller längre med.
Citera
2017-03-17, 20:52
  #163
Medlem
De har varit duktiga helt enkelt.
Citera
2017-03-18, 01:21
  #164
Medlem
Moroten89s avatar
För min del så är det deras fans och endel historia med HV71 som gör att jag hatar dem och det har absolut ingenting med avundsjuka att göra. Hade det inte varit för deras fans och kaxiga attityd, så hade de förmodligen fallit in under kategorin "lag som jag inte tycker om" bara, tillsammans med lag som Frölunda, Djurgården och Rögle t. ex.

Tycker det är så fruktansvärt kul när det går dåligt för dem
Citera
2017-03-18, 14:38
  #165
Medlem
Kongruensbojds avatar
Per Ledin gjorde väl sitt bästa för att solka ner varumärket FBK när det begav sig. Man ville bara dra på han en smäll.

Den vedervärdiga sellouten i form av diarrégula och ilsket lila kulörer på tröjorna hjälpte också till. Löfbergs Lila är f ö ett äckligt kaffe.

Nuförtiden är jag mera neutral till vargarna från Värmland.
Citera
2017-03-27, 13:47
  #166
Medlem
För att jag har svårt att se lagkaptener från andra föreningar stå på donken och skrika rasistiska glåpord...
Citera
2017-03-27, 18:12
  #167
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers30
För att jag har svårt att se lagkaptener från andra föreningar stå på donken och skrika rasistiska glåpord...

Tur att det var i sibyllakön han betedde sig rasistiskt då!
Citera
2017-03-28, 17:10
  #168
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers30
För att jag har svårt att se lagkaptener från andra föreningar stå på donken och skrika rasistiska glåpord...
Ja herreguuuuuuuuuuuud vad farligt. Klart du blir ledsen om nån kallar dig neger, det är faktiskt väldigt taskigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback