• 1
  • 2
2012-03-24, 21:54
Medlem
Finns det företag som skriver skräddarsydd mjukvara åt kund på önskan? Alternativt. bara hittar mjukvarulösningar/inställningar för en sak man vill kunna göra med sin telefon eller dator?
Citera
2012-03-24, 21:55
Medlem
kqrs avatar
Programmeringskonsult?
Citera
2012-03-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kqr
Programmeringskonsult?

Jag skulle gärna ha namn på specifika företag.
Citera
2012-03-24, 22:19
Medlem
Vad för typ av program? Omfattning?
Citera
2012-03-24, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Vad för typ av program? Omfattning?

Bara ett mindre program att reglera min webcam. Har du något tips eller. Inga fler frågor nu, gärna lite svar istället.
Citera
2012-03-25, 00:29
Medlem
sasos avatar
http://okelii.com
Citera
2012-03-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Bara ett mindre program att reglera min webcam. Har du något tips eller. Inga fler frågor nu, gärna lite svar istället.

Svar på vilket företag som vill göra ett program till dej för att reglera din webcam?

Jag gissar på: inget.
Citera
2012-03-25, 16:42
Medlem
Vad är det du vill åstadkomma med din webkamera? Det kan ju faktiskt vara så att det redan finns program som gör det du vill??
Citera
2012-03-25, 18:02
Medlem
sparlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Svar på vilket företag som vill göra ett program till dej för att reglera din webcam?

Jag gissar på: inget.
Till rätt pris finns det givetvis massor med företag/personer som skulle tänka sig att utföra det jobbet.
Citera
2012-03-25, 18:47
Medlem
kqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Är du en privatperson riskerar det nog att bli en mycket högre prislapp än du tror. Jag skulle gissa vilt någonstans mellan 4000.- och 10000.- för ett halvsimpelt program som det du ber om. Är du beredd att betala så mycket?

Om du inte är det skulle jag rekommendera att kolla runt i hackercirklar efter folk som är uttråkade istället. Eller leta efter ett färdigt program som redan gör det du vill.
Citera
2012-03-25, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparlund
Till rätt pris finns det givetvis massor med företag/personer som skulle tänka sig att utföra det jobbet.

Självklart, men TS låter som någon som inte har någon som helst koll på vad program kostar.
Citera
2012-03-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kqr
Är du en privatperson riskerar det nog att bli en mycket högre prislapp än du tror. Jag skulle gissa vilt någonstans mellan 4000.- och 10000.- för ett halvsimpelt program som det du ber om. Är du beredd att betala så mycket?

Om du inte är det skulle jag rekommendera att kolla runt i hackercirklar efter folk som är uttråkade istället. Eller leta efter ett färdigt program som redan gör det du vill.

Ja, hackercirklar hade man kunnat vända sig till. Men jag vet inte var man skulle finna sådana människor. Finns det forum för detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in