Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-24, 20:16
  #1
Avstängd
swedishtrippers avatar
Någon som sitter på lite skvaller?
tex vilka som driver sidan?
http://www.24apoteket.com
Citera
2012-03-24, 20:21
  #2
Medlem
epost72s avatar
Enligt rätt säkra källor är det innehavarna som driver siten.
Citera
2013-02-06, 09:46
  #3
Medlem
Har du testat en WHOIS?
Citera
2014-04-17, 17:30
  #4
Medlem
är inte säker längre. en liten varning kanske är på plats.

Jag har beställt en gång tidigare förra året, kanske för 500-1000kr, lite för att kolla läget.
För ett par veckor sedan la jag en beställning på ca 2200kr. Det gick ett par dagar, och sedan ringde banken och ville stoppa mitt kort. Det var pga en transaktion som skulle göras från Azerbadjan. (inte inom EU som det står på sidan). Jag stoppade kortet såklart, samtidigt var summan på ca 2700kr enligt banken, så något skumt är det.
Sände ett mail till 24apoteket, men har inte fått något svar. Så jag antar därmed att det har skett en förändring med deras seriöshet. Så varning här...
Citera
2014-05-16, 19:45
  #5
Avstängd
Där ser man.

På min senaste kreditkortsdragning stod det så här
*LuxPaola* PLA 1411, Malta

Det här var i april.
Det kanske inte säger mycket men jag har handlat där utan att känna mig blåst. Lycka till ni andra dårå
Citera
2014-05-27, 18:06
  #6
Medlem
24APOTEKET nere ?

Gjorde en beställning för länge sedan.

Ett paket kom inte fram så dom skickade om paketet
har fortfarande inte fått något.

Nu verkar sidan nere ?
Citera
2014-05-28, 19:06
  #7
Medlem
Astronauttis avatar
Sidan går att nå via proxy, men vågar man beställa?
Citera
2014-07-04, 23:54
  #8
Avstängd
interasistmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Sidan går att nå via proxy, men vågar man beställa?

ja, i värsta fall är det bara att ringa banken och stoppa transaktionen om man känner sig nojig.
jag tänker iaf rekommendera 24apoteket.com åt vänner med samma problem som jag, impotens och åter impotens
Citera
2014-09-02, 15:24
  #9
Medlem
Astronauttis avatar
Min beställning dök inte upp. Igår mailade jag dem och frågade vad som hänt; fick svar samma dag där dem erbjöd sig att skicka ytterligare ett utan kostnad. Får se om detta dyker upp framöver.
Citera
2014-09-09, 14:07
  #10
Avstängd
jimmysvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Min beställning dök inte upp. Igår mailade jag dem och frågade vad som hänt; fick svar samma dag där dem erbjöd sig att skicka ytterligare ett utan kostnad. Får se om detta dyker upp framöver.

Fan va härligt. Får du behålla bägge paket om de skulle anlända? Grym Goodwill ifrån deras sida isåfall.
Nej nu tar jag o köper propecia.
Någon här som har en rabattkod att dela med sig?
Citera
2014-09-17, 13:39
  #11
Medlem
Astronauttis avatar
Min order kom hem förra veckan, så inga problem!
Citera
2018-12-07, 16:23
  #12
Medlem
Varning 24apoteket är scammers! Dom säger att dom skickar paketet men gör det ej (ingen avi). Sen säger dom att man ska vänta. Efter det så säger dom att dom är så snälla så dom skickar varan igen, fast dom gör aldrig det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback