Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Tja. Charles hade redan varit ihop med hennes stora syster, vilket i normala familjer skulle ha betytt att han var en big no no för lilla systern.
Så jag måste säga att kretsarna är väldigt små och alla tycks ha legat med alla.
Under dessa omständigheter var det extra löjligt att kräva att Diana skulle vara oskuld när hon gifte sig.
Är det nån som vet exakt vilken relation han hade haft till storasystern innan?
Visst han dejtade storasystern nån gång eller så när Diana fortfarande var tonåring, så mycket är känt och visst kan man väl utgå ifrån att de rimligen
kanske kan ha legat med varandra, men mer än så?
Jo det är nog ganska så snäva kretsar, men då kan man ju samtidigt tänka på överklassen/medieeliten i lilla Sverige där precis ALLA verkligen känner alla kors och tvärs. Det är ju skrämmande vilken liten ankdam det är.
Jag vet faktiskt inte om det var nåt absolut krav att den som gifte sig med Charles var absolut oskuld.
Det tror jag är lite av en myt. Nån får gärna upplysa!
Handlade väl mer om att hon inte skulle ha nåt förflutet som kunde spöka (medialt) och när en ung 18 eller 19-årig orörd Diana dök upp så kan man ju tänka sig att hovet tyckte det var väl finfint.