2023-05-06, 20:36
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag fattar inte detta, det står "Camillas systrar" på flera ställen idag. Men hon har väl bara en syster - Annabel?

Jag ska låta detta vara osagt, men det stod nog i plural.
Citera
2023-05-06, 20:41
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Både Charles och Camilla såg stappliga ut. Men det kanske är kronorna som är tunga och måste balanseras.
Han ville bli en tampong inne i Camilla, som ett kärleksbrev avslöjade. Nu är han den blodiga tampongen över ett helt kungadöme över halva planeten utspridd. Inte dåligt jobbat kan man väl säga.
Citera
2023-05-06, 20:47
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Jag ska låta detta vara osagt, men det stod nog i plural.

Ja, det har stått i plural i flera media idag. Men mina efterforskningar visar att C bara har en syster. Hon har haft en bror, men han är avliden, och han och hans hustru var skilda långt innan han avled. Så det känns osannolikt att hon skulle benämnas som Camillas syster i nuläget.
Senast redigerad av Merwinna 2023-05-06 kl. 20:52.
Citera
2023-05-06, 20:54
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det har stått i plural i flera media idag. Men mina efterforskningar visar att C bara har en syster. Hon har haft en bror, men han är avliden, och han och hans hustru var skilda långt innan han avled. Så det känns osannolikt att hon skulle benämnas som Camillas syster i nuläget.

Tidningarna vet inte vad de skriver tydligen.
Citera
2023-05-06, 22:24
Medlem
Jag var lite imponerad av paradernas vackra röda uniformer och stora buliga björnskinnsmössor.
De måste ha värmt bra i regnet.
Citera
2023-05-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Han ville bli en tampong inne i Camilla, som ett kärleksbrev avslöjade. Nu är han den blodiga tampongen över ett helt kungadöme över halva planeten utspridd. Inte dåligt jobbat kan man väl säga.

Hon lär väl inte behöva använda fler tamponger. Hail King Charles!
Citera
2023-05-07, 00:13
Medlem
Måste vara en lycklig man. Tänk att gå hela livet och vänta på att ens mor måste dö för att man ska få sin innersta önskan uppfylld. Lär ju skapa en lite lustig personlighet.
Citera
2023-05-07, 00:25
Medlem
Man undrar ju varför en kristen kungafamilj låter sig omskäras av en judisk rabbin.
Citera
2023-05-07, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Kung Charles lär inte leva så länge till. Han kommer dö knall och fall eller i någon form av aggressiv cancer eller liknande. Sedan kommer en våldsam kampanj kring monarkin roll att utbryta. Rikedomarna kommer påstås vara plundrade egendomar tillhörande tredje världen länder och dessa skall såklart återlämnas till dess rättmätiga ägare. Prins Harry med fru kommer stå i första ledet.

Kom ihåg var ni läste det först!
Med dom generna lär han leva i minst 25 år till!
Citera
2023-05-07, 01:59
Medlem
Glömmer aldrig intervjun med
Diana, dagarna efter stod det i vartenda tidning om ”den tredje personen” vars närvaro gjorde det ”crowded” och nu är denna person drottning. Märkligt
Citera
2023-05-07, 02:06
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av It1965g
Glömmer aldrig intervjun med
Diana, dagarna efter stod det i vartenda tidning om ”den tredje personen” vars närvaro gjorde det ”crowded” och nu är denna person drottning. Märkligt
Nästan 30 år senare är Charles fortfarande tillsammans med Camilla, det tycker jag förlåter det hela. Han borde ha gift sig med henne från början, men hon var ju inte oskuld så han var tvungen att gifta sig med stackars Diana.
Citera
2023-05-07, 03:33
Medlem
Älskar den här pompan och ståt som britterna har. Kollade hela dagen, dansk tv sände också i ett sträck.
Svenskarna sände mer nu och uppmärksammade Charles, mer än begravningen av the Queen tycker jag. Kanske har de äntligen lärt sig.
Annars är detta mycket som kommer att försvinna, denna ceremoni är nog det sista man ser av detta slag! 🤴👑
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in