2002-11-11, 08:28
äldre konto (old)
Ej medlem
seriöst!

när ska människorna här på forumet förstå att ju mer ni skriver i stil med:

-jag vill ha en kran i [stad], är desperat...
-vill få tag i hektovis med tjack..
-har en större mängd av diverse droger, intresserade av mer info? messa privat.
ja ni förstår nog vad jag menar..

så finner poliserna det mer intressant att lägga ner tid och pengar på att kartlägga vilka av er som kan vara ett bra kap..

tänker mer för er skull...
och för flashbacks skull..

flashback har redan fått pisk för allt som de lägger ut.. hackade sidor m.m. säkert var det mer som de fick pisk för men det spelar ingen roll i det här anseendet..

ni svärtar ner forumet.. ta det privat direkt istället..
det värsta ni kan få är ett nej..
och bättre det än att flashback eller ni blir offer för myndigheter samt polis..

vet inte så mkt om vad lagarna säger.. typ vad myndigheter/poliser kan/får göra i sådana här fall..
men ni får gärna meddela mig om jag brusat upp mig i onödan..

för ett ickeläsligt dealande!

*apan*
Citera
2002-11-11, 20:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Håller fullständigt med, och fö så är det rätt så tröttande!
Diesel, kan du inte ta bort sånt?? eller är det för "hård" moderering?
Citera
2002-11-12, 19:24
Medlem
Njae, är trotsallt tillåtet att fråga dylika saker. Är mest man själv som kan råka illa ut dock.
Citera
2002-11-13, 00:58
äldre konto (old)
Ej medlem
jag slår vad om att polisen kollar detta ställe regelbundet, det har skrivits alldeles för mycket om droger för att det ska ha undgått dom. tack och lov så får dom inte provocera till brott, som i usa, annars hade dom gjort det för länge sedan. det är lite komplicerat det här, forumet är ju fritt för diskussioner om allting, och då även om droger.

alla vi som skriver om det är ju medskyldiga till att uppmärksamheten riktas hitåt, även jag. kanske det vore det bästa och lugnaste om vi alla i fortsättningen skickade så mycket pm som möjligt, och inte som nu skyltade med ämnet så offentligt. trots allt så vill vi ju få ha våra små intressen i fred, så länge det är möjligt. men som sagt, detta är min privata åsikt och ordet är tack o lov fritt på flashback.
Citera
2002-11-14, 05:41
äldre konto (old)
Ej medlem
det är en sak att disskutera ämnet droger. Erfarenheter, fallbeskrivningar, bieffekter etc..

att försöka få kranar el kunder öppet i forumet en annan.
man får ju tänka på att det inte bara är vi "veteraner" som läser inläggen.

har inte sagt att vi INTE ska snacka om droger i huvudtaget.. ordet ska vara fritt.. precis som du sa Subdimension. det är ju det forum är till för..
att disskutera det ämne man finner intressant..

det är de öppna försöken att deala jag tycker folk borde ta mer diskret..

har herrn förstått vad jag menar nu?
Citera
2002-11-14, 12:59
äldre konto (old)
Ej medlem
den dagen den sorgen.. eller glädjen oxå för den delen..
ska bli kul att se vad som skrivs..
media är så underhållande när det gäller ämnet KNARK.

piiis
Citera
2002-11-14, 13:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Asså om folk vill knarka så får dom göra det men man disskuterat väll för h--vete inte det i ett forum ??
Citera
2002-11-14, 14:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ne
Asså om folk vill knarka så får dom göra det men man disskuterat väll för h--vete inte det i ett forum ??

är det bättre att människorna INTE diskuterar droger och slänger i sig saker de inte vet ett dyft om? ok att man kan läsa om diverse droger o dess bieffekter på nätet men det är inte mkt som är sanningsenliga och ger rättvis info.. mkt propagandaskit oxå..
det är bra att oxå veta vad andra har för erfarenheter av olika typer av centralstimulerande och psykoaktiva ämnen! både de negativa och positiva så att man vet vad man ger sig in i och vet vad man kan råka ut för om man inte tar droger i välordnade former.

nå? vad tycker du Ph0ne?
Citera
2002-11-14, 15:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tripptroll
den dagen den sorgen.. eller glädjen oxå för den delen..
ska bli kul att se vad som skrivs..
media är så underhållande när det gäller ämnet KNARK.

piiis

jo, den dagen den sorgen. media brukar verkligen jaga upp sig ordentligt när vissa ämnen kommer på tal. tex knark. paniken breder då ut sig och politikerna springer runt som yra höns och lovar krafttag.
Citera
2002-11-14, 15:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ne

jo, det gör man. man diskuterar visst knark på vissa forum, tex detta. däremot så ska man tänka sig för när det gäller affärerna. det ska man sköta diskret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in