5 757 besökare online
856 128 medlemmar • 45 783 161 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Kläder och accessoarer > Kläder och skor: Allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Doii
Medlem
Doiis avatar
Jag har ett par rosa kallingar och jag använder dom!

lyrica32
Medlem
lyrica32s avatar
Det är ju inte så manligt iallafall.

Jag är 22 år gammal. Inte 32.

Roxana
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Givetvis är det färgen på kallingarna som bestämmer ens sexuella läggning.

Ja precis!

Det är ju själva fan vad ni karlar är ängsliga. Å nej, jag kan inte ha rosa kalsonger för då tror tjejen att jag är självaste sjärtsheriffen.

Faktiskt.

Arne.Anka
Medlem
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Det är ju själva fan vad ni karlar är ängsliga. Å nej, jag kan inte ha rosa kalsonger för då tror tjejen att jag är självaste sjärtsheriffen.
ASGARV, bara jag som får "ytkänsliga" vibbar av tråden?

Allvarligt talat, varför är de så djävla känsligt med vilka färger man har?
Vafan gör de om småpojkar/killar har rosa kalsonger och småtöser/kvinnor har blåa trosor? känns så djävla ytligt för det viktigaste är ändå att ha hela och rena kläder på sig, tänk på dom stackars barnen i afrika

swapz
Medlem
Skitsamma vilken färg dem är i, det är ju ändå bara ett par kalsonger

vt420
Medlem
Är ni kvar på 80-talet?

Rosa är en heterofärg nu

Skumgummi
Medlem
Skumgummis avatar
det var väl inte allt för länge sen man klädde flickor i blått och pojkar i rosa vad jag har för mig

vt420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumgummi
det var väl inte allt för länge sen man klädde flickor i blått och pojkar i rosa vad jag har för mig

Så alla kvinnor med i blått är flator?

DuranDuran
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumgummi

Intressant. Men fan va fel det ser ut med rosa på killar. Imo

antong123
Medlem
antong123s avatar
Det är bara kalsonger, ingen lär bry sig om de är rosa. Personligen föredrar jag rosa istället för svart eller någon annan "tråkig" färg när det gäller underkläder.

Zlanek
Medlem
Zlaneks avatar
Själv har jag runt 4 par rosa kallingar
Aldrig fått en konstig blick eller kommentar av polare i omkläddningsrum eller liknande. Hade gärna velat bytt mina vita kallingar mot rosa när jag bestämde mig att hoppa i vattnet utan badbyxor, endast iklädd vita kallingar då jag glömt mina badbyxor hemma när jag och några polare (tjejer o killar) skulle nattbada.

Svara på ämne
Topp Dela »