Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-17, 00:33
  #25
Medlem
Venditas avatar
Nej ett par rosa kalsonger spelar absolut ingen roll, klär du dig vettigt i övrigt så blir det bara en rolig detalj, klär du dig gay i övrigt blir det försumbart.
Citera
2012-04-17, 08:39
  #26
Medlem
Äh, rosa kallingar är jättesött. Kör på bara.
Citera
2012-04-19, 19:05
  #27
Medlem
äh, vaddå går runt i? flashar du dig regelbundet inför andra gentlemän iförd underkläder är du väl ändå halvvägs ute ur garderoben?

och nej, inte alls. hur stekigt som helst, skulle jag våga påstå, har själv velat bränna alla beiga och svarta kalsonger jag sett på pojkar och män i mitt liv, finns inget sunkigare. vitt och rosa, min käre, vitt och rosa!
Citera
2012-04-20, 13:00
  #28
Medlem
Naawbs avatar
Jag antar vilt att du kopplar gay med mesigt? Nej, det tycker jag inte... äger själv ett par stycken. Något ungdomligt kan man väl säga att det är dock.
Citera
2012-04-20, 13:07
  #29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Lite bögigt är det, men jag har själv några par så...
Brukar alltid vara en konversationsöppnare i omklädningsrummet, det bjuder jag gärna på.
Citera
2012-04-20, 18:07
  #30
Medlem
drwatsons avatar
Den egentliga frågan är: Suger du kuk samtidigt som du bär de rosa kalsonger?

Och där har du också ditt svar.
Citera
2012-04-23, 11:24
  #31
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Vad tycker ni om killar som går runt med rosa kalsonger/boxers? Vad är det första ni tänker på?

Jag gör inte det men eftersom att det finns en jävligt bra erbjudande på just rosa kalsonger så tänkte jag köpa ett par stycken.
Köper dom för att kalsongerna är sjukt sköna men färgen diggar jag inte så mycket. Hade tänkt använda dom för att vara hemma isf.


Ställer man frågan öht så är man sannolikt en fjunig innebandykille som inte riktigt vet åt vilket håll vägen sluttar.

Självklart är det bögigt så det skriker om det. Om man är en straight man så kommer man inte ens på den bisarra idén att använda rosa kalsonger.

Använder du trasiga kalsonger också bara för att det är billigare än att köpa nya?
Citera
2012-04-30, 10:17
  #32
Medlem
gimmesmokess avatar
Nej det är inte gay.

Jag har 2 par, rosa björnborg.


Det är klart att de 45åriga kollergorna säger "gaay" till dom ibland, men dom köper ju alla sina kläder på ullared, vilket jag tycker är jävligt lol.

Sen bryr jag mig sällan om vad folk tycker. Jag tycker det är gay och bry sig och ta åt sig om någon tycker det är gay med rosa kallingar.

En riktigt man skulle aldrig bli ledsen/bry sig om någon tycker hans kläder är gay, för en riktigt man är såpass självsäker och skiter egentligen i va andra tycker, han bryr sig om vad han själv tycker.
__________________
Senast redigerad av gimmesmokes 2012-04-30 kl. 10:19.
Citera
2012-05-04, 21:07
  #33
Medlem
Kendras avatar
Din fråga är ganska gay! Grow up!
Citera
2012-05-04, 22:30
  #34
Medlem
trebocks avatar
Hahaha, alltså jag har mycket svårt att ta sådana här trådar seriöst tyvärr. OnT: Nej, det är ingen fara. Och skulle det verkligen vara så farligt om det väl var det?
Citera
2012-05-05, 01:20
  #35
Medlem
Givetvis är det färgen på kallingarna som bestämmer ens sexuella läggning.
Citera
2012-05-17, 19:55
  #36
Medlem
TheBurdens avatar
Vill du ha rosa kallingar så kör på det. För mig får du även använda trosor om du vill. Synd att du bryr dig så mycket om vad andra tycker. Vad tycker du själv?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback