Jag är nyfiken på hur era tatueringar ser ut, ni som har tatuerat er partners namn.
Är ni nöjda eller blev det laser/cover up till slut?
Hur kom ni fram till att göra det?
Har gjort det relativt nyligen .. inte särskilt stort men min partners namn + forever by your side.
Nöjd blev jag, fråga mig igen om jag e lika nöjd om 15 år
När min kompis var runt 16 tatuerade han in datumet när han och hans tjej blev tillsammans på underarmen, deras förhållande varade inte lika länge som tatueringen så det blev en cover up när han fyllde 18. Blev ju bra till slut iaf!
Jag har min partners namn på 3 ställen och jag är fortfarande nöjd med dem vi har varit förlovade i 7 år och har barn tillsammans är nog lika nöjd om 70 år Har man hittat sin Soulmate så har man
Jag har min partners namn på 3 ställen och jag är fortfarande nöjd med dem vi har varit förlovade i 7 år och har barn tillsammans är nog lika nöjd om 70 år Har man hittat sin Soulmate så har man
TRE ställen? Någon har verkligen trillat dit..
Skämt åsido, hur ser dom ut? Är det bara namnet eller har du bakat in dom i något?
TRE ställen? Någon har verkligen trillat dit..
Skämt åsido, hur ser dom ut? Är det bara namnet eller har du bakat in dom i något?
Den första jag gjorde är en med mitt namn mitt barns namn och min sambos ungefär som ett armband runt handleden, den andra har jag på höften nedanför kalsong kanten rätt så stor faktiskt och den tredje har jag på förlovnings fingret och jag är nöjd med placeringarna även min sambo
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!