Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-20, 07:58
  #1
Medlem
Moffins avatar
Hej!

Jag hoppas detta inte hamnade fel, hittade ingen specifik del för "tillbehör" och tyckte inte det passade i mode-delen, annars får gärna mod vara snäll och flytta

Det är så att jag i princip bokstavligen gått igenom mina skor, de är helt slut, flera hål i dem. Det är ett par löpskor jag haft i säkert 10 år och måste nu köpa mig ett nytt par.

Jag ska egentligen ha dem att gå i då jag har svårt att springa på grund av en skada, men av min lilla "erfarenhet" så har jag tyckt att löpskor generellt är skönare att gå i än "walking"-skor.

Problemet är egentligen att jag ärft min pappas fötter, de är breda och jag har höga vrister (hur lätt tror ni det är för mig att hitta snygga klackar ) och jag tänkte med detta i åtanke om ni har något tips på skor som är lätta och sköna att gå i, och även då rymliga för fötterna. Helst inte för varma, de jag har nu har förutom "ulslitnings-ACn" sånt där nätliknande tyg som andas, det är nice

Ska självklart gå till en butik där de har kunnig personal, men vore skönt att liksom ha ett hum om vad jag letar efter innan jag går dit. Tackar ödmjukast för tips
Citera
2012-03-20, 09:33
  #2
Medlem
SiSeniors avatar
Denna skon som finns i princip alla sportaffärer idag borde uppfylla dina kvar.
Citera
2012-03-20, 09:36
  #3
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Denna skon som finns i princip alla sportaffärer idag borde uppfylla dina kvar.

Tackar, ska kolla om de har sådana. Var ju även schysst färg på den, vanligtvis brukar ju de flesta träningsskor se ut som någon skitit en regnbåge av någon anledning..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback