Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-06-15, 17:28
  #61
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Jag tycker själv jag bara mår dåligt av Akitetonet, jag blev överdrivet skakis bara!!
Tar mot biverkningar från neuroleptika!

Skitmedicin säger jag!

Första dagen jag går på det dock :P
Tycker samma sak numera. Har haft ett paket liggande hur länge som helst, men har inte behövt de. Fick de för att jag blev stel i ryggen o armarna av Haldol. Men har inte behövt de förutom någon enstaka gång, o då tar jag en halv.
Citera
2017-06-18, 17:25
  #62
Avstängd
Jag har fått pargitan som en bieffekt medicin och har funderingar på att även ta akineton ihop med pargitan. Någon här som har erfarenhet av det?
Citera
2017-07-31, 19:38
  #63
Avstängd
Har nu tagit Akineton utöver min dagliga dos pargitan, första "ruset" på akineton var sådär, fick paranoia.
Citera
2018-02-14, 11:48
  #64
Medlem
Går det att lösa upp akinetontabletter för att det i pump rektalt?
Citera
2018-02-14, 16:37
  #65
Avstängd
Är ni dumma i huvudet?

Kallar ni överdriven dosering av akineton för ett rus kan ni omöjligt upplevt något behagligt i rusväg.

Detta var det mest skrattretande på väldigt lång tid!
Citera
2018-02-14, 16:47
  #66
Medlem
Mulla Krekars avatar
Ångrar mina inlägg i denna tråd, även de jag skrivit under namnet "Psychopatic". Akineton är medicinen från helvetet, tillsammans med Aripiprazol. Började bli stel i ryggen igen av Haldolen, o tog då en halv Akineton, stelheten släppte, men jag kände mig rädd o förvirrad, av en halv, 1 mg.

Hur jag har kunnat berusa mig på dom tidigare, begriper jag inte... Fick till slut sätta ut Haldolen, in med Aripiprazol som förstörde mig helt! Så nu är Haldolen återinsatt i mindre dos. Är lite stel, men det lever jag hellre med än den paranoia jag får utan dem. Håller på att rehabilitera mig från Aripiprazolen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback