Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-19, 17:22
  #1
Medlem
Skulle ni kunna göra det efter 4 månader? Om ni visste att den legat med massa andra däremellan..
Citera
2012-03-19, 17:23
  #2
Medlem
TheGamers avatar
Nej och det är inte för att hon/han har legat runt utan det finns en anledning varför det tog slut första gången.
Citera
2012-03-19, 17:23
  #3
Medlem
nejnejNEJ!
Citera
2012-03-19, 17:25
  #4
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Nej och det är inte för att hon/han har legat runt utan det finns en anledning varför det tog slut första gången.

Precis, så länge den anledningen finns kvar så är det ingen mening att försöka igen.

Ex ska förbli ex.
Citera
2012-03-19, 17:34
  #5
Medlem
Baronblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Nej och det är inte för att hon/han har legat runt utan det finns en anledning varför det tog slut första gången.
Och om anledningen "försvinner" eller hur jag nu ska uttrycka mig?
Citera
2012-03-19, 17:40
  #6
Medlem
Enoch.Thulins avatar
NEJ, gå aldrig tillbaka till ett ex. , det blir bara skit av det.
Citera
2012-03-19, 17:42
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
NEJ, gå aldrig tillbaka till ett ex. , det blir bara skit av det.

Varför?
Citera
2012-03-19, 17:47
  #8
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybrun
Varför?
Ett ex är förgången historia. Det finns otaligt många anledningar till att gå vidare istället. Det finns trots allt en anledning till att det tog slut. Nej, det är inte hållbart.
Citera
2012-03-19, 17:55
  #9
Medlem
Lillknoddens avatar
Jag tror inte heller det fungerar att gå tillbaka till ett ex, antingen så måste det bara ha gått väldigt kort tid, MAX 2 månader och då kan man väl få det och hålla ett tag till. Annars tror jag däremot att det kanske finns en chans att träffa ett ex i framtiden om man har varit ifrån varandra så länge att man har haft andra relationer mellan och inte hela tiden burit med sig tanken om att det kommer bli vi sen.
Citera
2012-03-19, 18:01
  #10
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baronblod
Och om anledningen "försvinner" eller hur jag nu ska uttrycka mig?

Hur menar du? Har man ändå gått så långt att man gör slut så betyder ju det oftast att man inte lyckades prata ut det/fixa det och det fixar sig ju inte bara för att man gör slut.
Citera
2012-03-19, 18:07
  #11
Medlem
Baronblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Hur menar du? Har man ändå gått så långt att man gör slut så betyder ju det oftast att man inte lyckades prata ut det/fixa det och det fixar sig ju inte bara för att man gör slut.
Säg att man gör slut för att en part är deprimerad, vilket dödar förhållandet. Men om den parten kommer ur sin depression; borde det inte funka igen då?
Citera
2012-03-19, 18:57
  #12
Medlem
Stvres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baronblod
Säg att man gör slut för att en part är deprimerad, vilket dödar förhållandet. Men om den parten kommer ur sin depression; borde det inte funka igen då?

kanske var det relationen i sig som bidrog till depressionen?
knulla ett ex på fyllan går väl an men jag skulle aldrig försöka få ihop det igen, dömt att misslyckas
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback