• 2
  • 3
2012-03-19, 22:59
Medlem
ybernisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Konstigt. Kanske var någon som hade tänkt att hustla någon, sen sket personen i det och slängde bara bort det istället. Eller så var det någon som blev hustlad och slängde bort det.

Uppdatera oss
Tjena igen!
Känner ingen vidare effekt så antar det är någon som har blivit lurad o har slängt den, känner mig dock extremt mycket pigare än innan men antar det är som jag inbillar mig

Tack för alla svar Fb trevligt att alltid kunna lita på er!
Citera
2012-03-19, 23:53
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybernisse
Tjena igen!
Känner ingen vidare effekt så antar det är någon som har blivit lurad o har slängt den, känner mig dock extremt mycket pigare än innan men antar det är som jag inbillar mig

Tack för alla svar Fb trevligt att alltid kunna lita på er!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt
Citera
2012-03-20, 01:58
Medlem
Alltings avatar
Enligt ett otal läkemedelstudier är placebo väldigt användbart, det är verksamt mot de flesta sjukdomssymtom och tycks inte ge lika mycket biverkningar som "drogen" placebo jämförs mot. Placebo faller nog på att det är för billigt att tillverka och att Hcl-formen är nästan omöjlig att framställa. Inte konstigt att det inte går ihop.

Hörrö, ta inte mer av det där fulpulvret det är troligen inte multivitamin direkt... (skaffa test kit, ska införskaffa ett sånt själv eller tillverka).
Citera
2012-03-23, 02:49
Medlem
anticuss avatar
Det här kanske låter knäppt men kände en kille i skolan som krossade koffeintabletter och sålde till folk som kokain som inte visste bättre. Placebo effekt+koffein = Lite piggare
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in