2012-11-29, 23:09
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knycken
Nu är det dags att inhandla julklappar och jag söker TITANIC - DELUXE COLLECTOR'S ED. (4-DISC) men kan inte hitta den någonstans..verkar ha gått ut.Någon som vet vart jag kan hitta den?

Har du kollat på Tradera eller Blocket?
Citera
2012-12-04, 12:44
Medlem
Kerringracks avatar
Letar efter Glengarry Glen Ross med denna framsida. Finns en utgåva på Discshop men undviker helst den svenska texten "För alla som arbetar för sin överlevnad". Region spelar ingen roll, en 2-disc DVD med mumsigt extrainnehåll hade varit trevligt men formatet är inte så viktigt. Så har någon sett en liknande utgåva någonstans så uppskattas svar!
Citera
2012-12-06, 23:31
Medlem
Hej.

Jag söker efter en film som jag tittade på när jag va väldigt liten..
Tom och Jerry - gör stan osäker. (Originaltitel Tom and Jerry - The movie)
vet någon hur jag kan hitta denna film? Vhs och dvd spelar ingen roll. Vill bara ha filmen!
Har kollat nästan alla svenska dvd-butiker på näten och där finns den inte.. Förslag på vart man hittar allt
Citera
2012-12-07, 17:58
Medlem
Hejsan!

Jag letar efter en film som heter Bear's Kiss med Rebecca Liljeberg. Skulle väldigt gärna vilja få tag på den, har letat väldigt länge men endast lyckats hitta en klippt version på 94 minuter där de klippt bort en massa scener (tror det är naket eller våld). Vi verkligen hitta originalet på 101 minuter eller åtminstone scenerna som tagits bort så man kan fixa ihop den själv.
Citera
2012-12-08, 16:54
Medlem
miluus avatar
Någon som vet var jag kan hitta två disneyklassiker, förutom på Tradera där de blir ofta dyrt och osäkert. Vill handla från butik!

Törnrosa
Pongo och de 101 dalmatinerna

De är dem jag söker?
Citera
2012-12-08, 17:10
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miluu
Någon som vet var jag kan hitta två disneyklassiker, förutom på Tradera där de blir ofta dyrt och osäkert. Vill handla från butik!

Törnrosa
Pongo och de 101 dalmatinerna

De är dem jag söker?

Båda filmerna finns på Walt Disney 10 klassiker box säljs bland annat på Ginza.

http://www.ginza.se/product/walt-dis...er-box/311196/
Citera
2012-12-08, 17:40
Medlem
miluus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Båda filmerna finns på Walt Disney 10 klassiker box säljs bland annat på Ginza.

http://www.ginza.se/product/walt-dis...er-box/311196/

Har de andra filmerna i boxen så känns relativt onödigt att köpa hela den. Du vet inte var man kan köpa dem löst?
Citera
2012-12-08, 17:51
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miluu
Har de andra filmerna i boxen så känns relativt onödigt att köpa hela den. Du vet inte var man kan köpa dem löst?

De två filmer du söker verkar ha utgått. Så du får nog vackert köpa boxen, skaffa dem via tradera eller helt enkelt gå på importutgåvor. I det senare fallet så blir det såklart med engelskt tal.
Citera
2012-12-08, 18:13
Medlem
miluus avatar
Fick svar från annat forum :

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=264269

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=336715
Citera
2012-12-11, 09:38
Medlem
Nummer-6s avatar
Ge exempel på svenska sidor där man kan köpa billiga filmer som tex komedifilmer både svenska och amerikanska ?
Citera
2012-12-14, 18:03
Medlem
Är det någon som vet vart man kan få tag på serien "Ett köpmanshus i skärgården" på DVD?
Citera
2012-12-14, 18:19
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer-6
Ge exempel på svenska sidor där man kan köpa billiga filmer som tex komedifilmer både svenska och amerikanska ?

Vill du köpa amerikanska komedier eller komedier på amerikansk DVD region 1?
Ginza och Megastore brukar ha billiga filmer, möjligt att man kan hitta någon billig då och då på CDON och Discshop men region 1 har nog bara Megastore av dessa nämnda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback