Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-16, 16:11
  #1
Avstängd
Hejsan!

Efter att jag har testat windows 8 under några veckor och varit väldigt nöjd fick jag problem idag och skriver nu från min laptop.

Jag satt och slö surfade på datorn när helt plötsligt musen började bête sig konstigt, scroll hjulet började göra appar större eller mindre, samma sak med alla program jag hade uppe. Högerklick verkade fungera som "dubbelklick" osv. Så jag startade om datorn och det skulle jag fan inte gjort…

När login skärmen kom upp och jag skulle skriva in lösenordet reagerade inte windows på input knapparna. Förutom space tagenten. Kontroll tagenter som Caps verkar fungera osv..

Är det dags att installera windows 7 igen eller finns det någon lösning på detta?
Citera
2012-03-16, 16:51
  #2
Avstängd
Problemet löst.

Tryckte någon combination av Windows tagenten och faceplant på tagentbordet ändrade tillbaka mina inställningar. ska försöka litsa ut vafan jag tryckte på nu.


Dumpa tråden ir nåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback