Jag kan inte skicka mms till nån. Jävla skit är det ju
ja jag har provat gå till tele 2s hemsida och återställa nätverks saken
ja jag har provat starta om
ja jag har mms aktiverat..
vad i jävelen är problemet?
Senast redigerad av DeathInFire 2012-03-15 kl. 20:23.
Kan du inte skicka till andra Iphone(s) eller? För vet att jag har samma problem när det gäller att skicka till tex. Android telefoner kan ta emot men inte skicka har också Tele2
Kan du inte skicka till andra Iphone(s) eller? För vet att jag har samma problem när det gäller att skicka till tex. Android telefoner kan ta emot men inte skicka har också Tele2
Jag skickar främst till iphones. Men det verkar vara så att det inte funkar alls oavsett telefon. Och det verkar som om att jag inte kan ta emot heller. För en kompis skickade en video till mig iförrgår... har inte fått den ännu.
Jag skickar främst till iphones. Men det verkar vara så att det inte funkar alls oavsett telefon. Och det verkar som om att jag inte kan ta emot heller. För en kompis skickade en video till mig iförrgår... har inte fått den ännu.
testa att ha igång mobildata om du inte haft det.. har samma problem och när jag slår igång telefonens egna internet så fungerar det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!